Inlägg från: Therese och Patrick Gotland |Visa alla inlägg
  • Therese och Patrick Gotland

Varning ang Smyckenet!!

Jag kika in hos Smyckenet för att kolla vigselringar.. Många av ringarna saknade priser och jag mailade då för att begära pris på en av ringarna. Jag fick svar på mitt meddelande. En stund senare fick jag detta:

Snart har ringen tagit över ditt liv och vardagen kommer nöta ner dig bit för bit. Förlovning och giftermål i all ära men jag tror det går lättare att vara i ett långvarigt förhållande om man har lite trevliga minnen att se tillbaks på, därför erbjuder jag nu detta till dig (100% diskret såklart).

En svart man att suga av, du har honom en hel natt och får välja fritt mellan de 15 "hingstar" som finns i "stallet". Du får suga honom och vill du att han skall doppa snoppa i dig så går det nog för sig om du skämmer bort honom lite.

Specialerbjudande just nu 2300:- för en timme eller 5500:- för en natt.

Samma trevliga erbjudande men med två vildingar kostar endast 4400:- för en timme eller 10.000 pesetas för en natt!

Slutfia-erbjudande numero 3, 3 galna negrer som är så kåta att det är svårt att stoppa dem! Kostnad per timme är 8200:- samt en hel natt med sprut och bus och gigantiska kukar utlovas kostar 14000:-

Vill du bli "gruppad", med andra ord tagen med våld så tillkommer en engångskostnad om 2000:- per tillfälle, vill du ha hanhund som är med och leker kostar det 1000:- extra.

Resa kostar 1000:-/timme

Med dejliga hälsningar!!!

Kalle

Din adress har vi fått från smyckenet, men vi spammar aldrig och säljer adressen endast undantagsvis.

Kan väl säga att jag mest skrattade när jag läste, men när jag såg vartifrån de fått min adress, blev jag irriterad. "Seriöst" företag som säljer vidare till såna här sajter.. Ne tack!!
  • Svar på tråden Varning ang Smyckenet!!
  • Therese och Patrick Gotland

Ja, helt galet. Det märkligaa var att jag mailade till Smyckenet där jag yttryckte min ilska över att de lämnat min mailadress,... Om de blivit hackade borde jag iaf fått svar på mitt mail.. Men jag fick inte ens en ursäkt eller någon respons!! Känns mycket märkligt!!

Men anmälas.. JA

Svar på tråden Varning ang Smyckenet!!