Inlägg från: Anonym (Klump i magen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klump i magen)

Jag tror att jag skiter i det här nu.

När jag läser ditt inlägg får jag en stor KLUMP i magen. Jag har levt i en liknande relation. Jag säger bara LÄMNA.

Det kommer aldrig någonsin bli bra, du kommer alltid få höra saker och när han känner att du inte gillar saker och drar dig undan så matar han på med bra saker för att du ska stanna.. Manipulativ är ordet.

Du snälla, du är värd så mycket bättre, du kommer få höra skit igen, och du ska INTE ta det.

Sätt dig själv i första rummet. Gick in på din sida och läste och du skriver att du njuter varje sekund av bröllopsplanerandet. Tydligen gör du inte det. Åh snälla alla som läser detta, låt aldrig någon vara destruktiv eller elak mot er. Stå på er.Jag har en vän som lever i ett sådant förhållande nu och jag har sagt till henne. När jag pratat med henne hatar hon relationen.. Men efter ett tag är det bra igen.

Jag skrev ett mail till henne om saker. Sen bröt hon kontakten med mig.

Inte kul, men jag hoppas en dag att hon inser att jag hade rätt och TACKAR mig !

Lycka till !

Du kommer säkerligen hitta en ny man , som är UNDERBAR som respekterar dig för den bra personen du är.

Svar på tråden Jag tror att jag skiter i det här nu.