• Chicita

Elak kommentar? Vad tycker ni....?

Hmm... 
    Det var en nyhet. Får man bara ha ett ordentligt bröllop?
    Och vad händer i så fall när det är första gången för den ena, får bruden/ brudgummen gå hem efter vigseln då medans den som inte har gift sig tidigare får fortsätta med middag och fest?

jaja, det var säkert en klok människa med genomtänkta kommentarer.
    Ungefär lika klok som min väninna som tyckte att vi skulle byta tema för att hon inte gillade medeltiden Solig 
    För det är ju deras bröllop... eller hur? 

• Chicita
    Annalyn Claire skrev 2012-03-29 18:08:47 följande:
    Det är ju tur att jag inte kommer att ha en vit klänning iallafall...för då hade hon säkert fått en chock! (måste skratta lite åt det hela annars så blir jag så ledsen......)
    Klart du ska skratta åt det Solig
  • Chicita
    Jalle skrev 2012-03-29 19:03:17 följande:
    Ja, jäklar! Då får jag säga till min m2b att han säger JA så kan han gå hem och lägga sig sen! Han har ju nämligen varit gift förut. Bra, då löser vi frågan om vem som ska vara barnvakt också.....

Som sagt, bättre att skratta åt eländet!

Låt det rinna av dig som på en gås, TS! Man ska försöka strunta i människor som stjäl energi.
    Ja och för att det ska gå fort att få fram det där Ja-et så kan du ju göra som jag och "hota" med att han inte får något tårta om han inte svarar ja Tungan ute

Nej men seriöst då...
    Det kommer alltid finnas folk som har åsikter om ens bröllop oavsett om dom har något med det att göra eller inte. Man får försöka att inte ta åt sig. Och många av dom som inte får några reaktioner alls av sin omgivning skulle säkert gärna byta, bara så dom fick känna att någon brydde sig, även om denne sa fel saker. 
  • Chicita

För att skratta lite mer...
    Läs den här tråden ända från början annars missar du många referenser som återkommer senare Flört 

Svar på tråden Elak kommentar? Vad tycker ni....?