Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

"Måste sitta jämte flickvän" - 6 dagar kvar!

Håller med ovanstående.
    Diagonalt emot är helt ok. Och om sms:et är som du skrev så är det ju inte ett krav, bara ett önskemål. Svara tillbaka att ni ska se vad ni kan göra (och någon glad smiley) bara så att dom känner sig lugna över att inte behöva sitta i varsin ände av rummet liksom.
    För så kan jag också känna om jag är bjuden på ett ställe där jag bara känner en eller två personer. Även om jag tycker att det är jättekul att träffa nya så är det en trygghet att ha min make inom pratavstånd om det skulle visa sig att jag inte alls klickar med någon av dom jag sitter i närheten. 

• Chicita
    Anonym (i-landsproblem) skrev 2012-04-02 10:46:04 följande:
    På en tidigare fest satt de bredvid varandra och sa inte ett ord till någon annan. 
    Tycker att det hade varit precis därför som dom skulle fått sitta diagonalt i så fall {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag skulle inte ha ändrat (om det inte var så att dom satt långt ifrån varandra), men lugnat dom med att dom givetvis sitter så nära att dom kan prata med varandra...

Men nu har ni ju redan ändrat så då är det väl inget mer att diskutera egentligen Flört 
Svar på tråden "Måste sitta jämte flickvän" - 6 dagar kvar!