Vi ska också ha bröllopsfesten i en lada och jag har varit lite orolig över vad den ska fyllas med för pynt. Ladan är enorm och jag orkar inte pyssla ihjäl mig. Jag vill hellre hitta de gyllene knepen som är snabbt och lätt att fixa, men som ger ett genomtänkt resultat.
Men så här har jag tänkt: vita tyger i bjälkarna, glödlampsgirlanger, små ljusslingor, "tomtelyktor" och björkar. Till borde har jag och typ alla jag känner samlar glasburkar i ett halvår som jag tänkte sätta olika band och spetsar runt och använda som både ljussyktor och blomvaser. Det blir en förrätt i glas som står på bordet och till bordet finns bröd och röror på en tillsågad lönnplanka. Men jag måste mäta ladan, den är fööööör stor. Och minst 15 meter i takhöjd. Är det någon som har provat sådan där odlingsväv som "rumsdelare" eller som dekoration? Ser det billigt ut? vad kostar det? Var hittar man annars billigt vitt tyg?
Underbara inspirationsbilder! Har ännu inte tänkt ut bordsplaceringstavla, presentbord, menyer, program, namnskyltar, eventuella toaskyltar osv. Hjälp?