Vi ska också ha lantligt tema :)
I en stor röd gammal stall byggnad med flera äldre möbler...
Till min lycka fanns det flertal halvmåne bord som vi kommer att behöva till diverse dekoration :)
Min svärfar ska snickra ihop två fönsterspröjs till placeringstavla och till drink/öl/vin meny!
Kommer att ha vanliga vita dukar och sedan spets över..Vita lite slitna ljusstakar
Och letar febrilt efter en viss turkos färg på vaser/tillbringare till blommorna!
Eftersom att vi kommer att ha buffe kommer jag lägga tårtpapper med spetskant på varje plats (med text på,vet dock inte vilken text ännu!)
Festprogram/placering i ett...Med ljusrosa linneservetter så knyter jag ihop detta med fest/placering programmet med en fin också turkos brett spetsband..Kanske ska jag sätta dit en enkel blomma,det har jag inte bestämmt...
Kommer dekorera IKEA`s små ljushållare (dom där för 9kr/4st) med vit spets och lägga i rosa & turkosa/ljusgröna småljus i !
Gamla karaffer med vin och vatten skall stå på varje bord.
Ska även sätta mig och sy vimplar och "volangdraperi" för att dölja barens framsida och till buffe & desserbord
Små träramar från Ikea målas vita och sätts spetskant runt och där kommer bordsnr skrivas...
Ett dessertbord kommer dukas fram med allt möjligt och även de kommer dekoreras,måste bara bestämma mig hur :)
Det här är såå roligt tycker jag!!