• sabz

Secret box

Kan tipsa om www.soda-fotodesign.se/
    Bilderna på hennes hemsida är inte så uppdaterade men jag gillade henne som fan. Hons ka ta mina secretbox bilder :)

En annan fråga, hur "presenterar" ni bilderna för era män? Gör ni en fotobok, lägger bilderna i en låda eller vad gör ni? :o

• sabz
    GuteCarra skrev 2012-05-04 10:58:59 följande:

Bra fråga, har inte tänkt så mycket på de. Men tror de blir någon form av fotobok som han får på hotellet morgonen efter.

Om ingen annan kommer med något skojigt förslag ;)

Jag har kollat lite på fotoböcker, och det svåra där är att den ska vara på minst 24 sidor och det går ju inte. Jag kan ju inte ha 48 bilder på mig :o)
    Jag kommer att få 10 bilder, men det verkar vara svårt att hitta ett ställe som gör fotoböcker med få sidor... man kanske ska gör a den själv?
  • sabz
    GuteCarra skrev 2012-05-04 11:32:24 följande:

Vid Malin Norlén som jag ska fota hos står det att man kan få köpa till bilderna i ett album för 300:-.

Antingen så hade jag tänkt nappa på de eller köpa ett vanligt svart album ambum. Ett sån fint med hård pärm och tomma blad och så göra nått fint själv :)

Jag bokade med Malin först, men sedan så fick jag tag i en annan fotograf för vårat bröllop och då låter jag samma fotograf fota mig... men det blir nog som du säger, jag ska nog snickra ihop en egen bok :)
Svar på tråden Secret box