• Jaget

Någon som har bra tips på snygg kort bröllopsklänning?

Någon bra hemsida, webshop eller bara bild kanske?

• Svar på tråden Någon som har bra tips på snygg kort bröllopsklänning?
  • nagu

Kolla på Davids Bridal, vet att de har endel korta klänningar.

• daniiel

Lilly har ganska många fina korta klänningar.
    Tex dessa, www.lilly.dk/Default.aspx&GroupID=GROUP129

Även Nixa har ett par korta modeller.
    www.nixa.se/

Hos KiK kan du också hitta.
    www.kikstockholm.com/brud.html

50-tals stil hittar du här.
    www.dollycouture.com/pink-label.html

Sedan finns det ju många vanliga butiker som har fina vita, korta klänningar som passar alldeles utmärkt till bröllop :)

• ichboll

Jag köpte en lång modell som jag tycker om och lär en sömmerska kapa den... blev kanon och jag fick ett mycket större utbud att leta mellan :)

• ichboll

Jag gav 500:- o då handsydde hon fållen och fixade till fin justeringar på känningen som att korta axelbanden o ta in den lite i midjan, ja litre småjusteringar helt enkelt, Jag tyckte d va ett kanonpris för det arbetet hon ändå utförde o vad jag hört så ligger det där runt för andra också...
    Lycka till :)

• 04 09 23

Är så sugen på den korta klänningen man får upp på bild om man klickar på KIKstockholms länken..

Ska gifta mig i Aug i samband med kommande bebisens dop och eftersom man inte vt hur man kommer se ut i kroppen så tror jag eller hoppas jag att den ska passa

• Lisen50

Den här har jag tänkt ha på vårt novemberbröllop i nougat eller champagnefärgad. Vi gifter oss på Arlanda och åker sedan till Prag med vänner.
  • Jaget

tack för tipset! men den dät party-line, är det en webshop eller butik? Fattar inte riktigt

• Syllis 2012
    Jaget skrev 2012-04-10 19:19:07 följande:
    tack för tipset! men den dät party-line, är det en webshop eller butik? Fattar inte riktigt
    Det är en hemsida där dom visar upp sin kollektion.Sen får man söka på en återförsäljare.Jag köpte min brudklänning av märket partyline i en bröllopsbutik i stan
  • Jaget
    Syllis 2012 skrev 2012-04-11 10:09:03 följande:
    Det är en hemsida där dom visar upp sin kollektion.Sen får man söka på en återförsäljare.Jag köpte min brudklänning av märket partyline i en bröllopsbutik i stan
    Tack :)
Svar på tråden Någon som har bra tips på snygg kort bröllopsklänning?