Någon som har bra tips på snygg kort bröllopsklänning?
Någon bra hemsida, webshop eller bara bild kanske?
Någon bra hemsida, webshop eller bara bild kanske?
Kolla på Davids Bridal, vet att de har endel korta klänningar.
Lilly har ganska många fina korta klänningar.
Tex dessa, www.lilly.dk/Default.aspx&GroupID=GROUP129
Även Nixa har ett par korta modeller.
www.nixa.se/
Hos KiK kan du också hitta.
www.kikstockholm.com/brud.html
50-tals stil hittar du här.
www.dollycouture.com/pink-label.html
Sedan finns det ju många vanliga butiker som har fina vita, korta klänningar som passar alldeles utmärkt till bröllop :)
Etsy.com har många fina korta.
Jag köpte en lång modell som jag tycker om och lär en sömmerska kapa den... blev kanon och jag fick ett mycket större utbud att leta mellan :)
Tack så mycket för era svar! Smart att köpa en lång ja, var det dyrt att sy om?
Har du någon bild på hur det blev?
Jag gillar annars den översta här http://www.dittbrollop.se/inspiration/inspiration-korta-brollopsklanningar/attachment/korta-brollopsklanningar/ men har aldrig beställt från Monsson i UK så kanske får researcha lite om det.
Jag gav 500:- o då handsydde hon fållen och fixade till fin justeringar på känningen som att korta axelbanden o ta in den lite i midjan, ja litre småjusteringar helt enkelt, Jag tyckte d va ett kanonpris för det arbetet hon ändå utförde o vad jag hört så ligger det där runt för andra också...
Lycka till :)
Är så sugen på den korta klänningen man får upp på bild om man klickar på KIKstockholms länken..
Ska gifta mig i Aug i samband med kommande bebisens dop och eftersom man inte vt hur man kommer se ut i kroppen så tror jag eller hoppas jag att den ska passa
Snygg! Älskar halsen!
kolla in på www.party-line.dk
tack för tipset! men den dät party-line, är det en webshop eller butik? Fattar inte riktigt