• Cattis77

Smycken?

Vad ska ni bära för smycken på er bröllopsdag? Visa gärna bilder :) behöver inspireras.

• Svar på tråden Smycken?
  • rosasten

Pärlhalsband, pärlarmband och hängande pärlor i öronen, samma serie. Kanske inte så ovanligt, men det blir bra och enkelt eftersom jag har en del broderier på klänningen.

• DittVackraJag

jag brukar notera att de flesta kändisar på röda mattan använder sig antigen av ett stort fint halsband - och inga örhängen, eller stora fina örhängen och inget halsband (vid det sistnämda har de oftast uppsatt hår också).

Det kanske kan vara något att fundera över? :)

Lycka till med dina planer! 

Love is in the air
  • aniara

Jag ska ha ett par rätt så maffiga örhängen (mer bling i verkligheten)

I håret ska jag ha ett smalt hårband med strass
  • evagust

Köpte mina örhängen och hårsmycke ifrån glitzy secrets.com. Kan varmt rekommendera denna site. Mycket mer glittriga i vekligheten än på bilderna.  Underbara, lite större/pråligare smycken.

• aniara

Lyckades posta innan jag var klar!

Hårbandet:

Jag ska inte ha något halsband, för att det inte passar till klänningen. Och sen ska jag nog ha ett armband jag fått av morfar (som inte lever längre). Det är guldfärgat med pärlor, inte äkta så inte värt något i pengar, men ett fint minne av mina nära och kära som inte finns med oss längre.
  • Syllis 2012

Jag ska strasshalsband,öronhängen med blommor och sten,armband med pärlor och strass hjärta.Jag fyndade på Glitter Glad

• gbg2012

jag ska ha hårsmycke med mkt bling bling sen enbart diamantörhängen, eventuellt ett armband jag ska låna av mamma. Inget halsband eftersom min klänning är mycket brodyr. =)

• Cattis77

Låter som om ni kommer bli fantastiskt fina :) Jag gick precis in på Lilly.nu hemsida och beställde ett halsband och ett par örhängen. Så här ser de ut:

Svar på tråden Smycken?