Smycken?
Vad ska ni bära för smycken på er bröllopsdag? Visa gärna bilder :) behöver inspireras.
Vad ska ni bära för smycken på er bröllopsdag? Visa gärna bilder :) behöver inspireras.
Jag har beställt droppformade örhängen från denna sida:
www.freewebs.com/evgeniassmycken/brllopstvattensprlor.htm
kan tyvärr inte infoga bilder eller länka direkt, men de är ganska långt ner på sidan, tror det var nr 412+ ett matchande armband.
tycker personligen inte det är så fint att använda både örhängen och halsband samtidigt, så jag har valt att inte ha halsband. Ska även ha en birdcage så det kommer nog vara tillräckligt med grejer ändå
Underbart vackra pärlsmycken på Nova Pärldesigns webbutik www.novaparldesign.se .Val av modell är ju dock så beroende av modell och halsringning på klänningen.
Själv tycker jag skira smycken är fina för de inte tar över intrycket helt, t ex svävande pärlor som halsband och armband.
webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=265
Droppformade pärlörhängen gillar jag till.
webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=57
Även klassiska pärlhalsband är eleganta.
webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=231
Å kan ni inte ge mig oxå tips vad som kan passa till min klänning? Ska ha halv uppsatt hår, kanske med blommor i Blir rådhus bröllop för oss
Mvh Nina
Såna här smycken skall jag ha, dock är accentpärlorna rosa i mitt =)
Mina hårnålar jag skall ha i mitt halvuppsatta hår
Min tiara
Jättesöt klänning :) var har du köpt den?
Det där med smycket är jättesvårt.. det beror mycket på hur du ser ut och är som person..Vad du vanligtvis tycker om att ha. Själv ska vi ha ett kyrkbröllope med lång klänning och hela köret. Har köpt ett väldigt enkelt silverhalsband med en hängande pärla i. Jag har även hängande pärlörhängen. Dock är jag tveksam till om jag ska ha båda eftersom jag inte har speciellt lång hals..o därför tycker jag det är svårt med både halsband och öronhänge. Kanske blir det så när jag väl ska klä mig att jag väljer bort det ena eller andra :)
Lycka till
Jättesöt klänning :) var har du köpt den?
Det där med smycket är jättesvårt.. det beror mycket på hur du ser ut och är som person..Vad du vanligtvis tycker om att ha. Själv ska vi ha ett kyrkbröllope med lång klänning och hela köret. Har köpt ett väldigt enkelt silverhalsband med en hängande pärla i. Jag har även hängande pärlörhängen. Dock är jag tveksam till om jag ska ha båda eftersom jag inte har speciellt lång hals..o därför tycker jag det är svårt med både halsband och öronhänge. Kanske blir det så när jag väl ska klä mig att jag väljer bort det ena eller andra :)
Lycka till
Jag kommer ha detta halsbandet. Jag såg på ett tv program hær i norge som heter "brud i blinde" (dær mannen arrangerar brøllopet) och då hade en brud på sig detta. Jag ÆLSKADE det med en gång jag såg det! Så jag tog kontakt med bruden och brudgummen från det programmet før jag SKULLE ha det halsbandet! Och så sa hon att det var av mærket "emmerling", men jag hittade inte det NÅGONSTANS på internet, så jag ringde brudbutiken han hade køpt det på och frågade om dom hade något kvar. Dom hade 1 :D WOOP WOOP! Jag betalade in pengar på deras konto och nu ær det på væg hem till miig :) Till ska jag ha några svarta diskreta ørhængen :)
Fick hem mina smycken idag och jag är såååå nöjd! Fixar bild då jag bär dem, i morgon ifall någon är nyfiken :D