Inlägg från: Nathalie1986 |Visa alla inlägg
  • Nathalie1986

Hjälp!

Är det bara jag som känner "vad har jag gett mig in på?"
    Känner mig stressad jämt. Vet inte hur vi ska hinna. Vet inte om pengarna kommer att räcka. Å just nu känns det bara jobbigt. Jag får inte heller någon hjälp utav min sambo. Han har sagt att jag får styra allt. Å det känns inte så kul, tycker man ska va två om dettta. Å ändå va de han som fria. Jobbig känsla just nu. Men jag hoppas min kära vän kan friskna till snart så hon kan hjälpa mig med detta. Å att det i slutändan blir ett bra bröllop :)
    Jag ska försöka få plats i klänningen bara.. Behöver gå ner ca 15kg till den 28e juli :S
    Sen ska man vänta på att skattepengarna kommer å då är det mycket som ska fixas, just nu kan man egentligen inte göra så mycket eftersom pengarna är slut :S

• Svar på tråden Hjälp!
  • Nathalie1986

Vi valde det datumet för att det är det datumet som vi träffades och vi ville gifta oss på sommaren. Och sen ville vi ha ett datum som va "något speciellt" å då tyckte vi att det kändes bra me det.

• Nathalie1986

Jag trodde jag skulle kunna ha klänningen, sen trodde jag att några skulle kunna sy om den, men det gick inte sa dom. Ska kolla runt mer. Men min motivation är tyvärr inte på topp just nu pga personliga saker. Så just nu känns det som att man kanske skulle ha väntat med bröllopet, men tyvärr kan man inte veta saker i förväg. Det är inte mycket kvar egentligen tror jag.
    Vi har en budget som kommer att hålla ganska bra tror jag. Men som sagt så har jag använt hälften å resten kommer i början på Juni å jag tror att pengarna kommer att räcka.

• Nathalie1986

Skönt med någon som känner desamma!
    Men nu börjar det ändå kännas som att det är ganska mycket som är fixat ändå. Men det känns som man är på väg å vända ut å in på sej själv. Å stressen över klänningen... Fyy!! Vet inte va jag ska göra om jag inte kommer i den :/ Har sagt hela tiden om bröllopet att det är våran dag, så huvudsaken är att vi trivs med oss själva.. Såja, vi får väl se hur det blir med den saken.
    Ska få lite hjälp utav en kompis som gifte sej för ett år sen med planeringen. Så ska hon få hjälpa mig ålägga upp en checklista på det som är kvar, så får vi se då om man ska få ännu mer panik eller om man kan lugna ner sej..

Svar på tråden Hjälp!