• Amanda547

Guldfynd

Har aldrig varit med om maken när det gäller velande angående ringarna.. Jag köpte tillsammans med min M2B en förlovningsring som jag nu inte längre tycker om och vill byta ut..
    Har hittat en efter annan nya ringar hela tiden men igår så fann jag mina två ringar på guldfynd, en ny förlovningsring samt en vigselring.
    Till saken hör att dessa två ringar var väldigt dyra och jag vet att guldfynd brukar ha lite rabatter ibland, så som 25% eller 10% och de hade ju inte skadat så min fråga är just om det är någon som möjligtvis vet när nästa kampanj infaller med lite rabatter?

/A 

• Svar på tråden Guldfynd
  • Head Over Heels

Det finns en rabattkupong med 25 % rabatt på valfri diamantring hos Guldfynd i Amelia Brud & Bröllop :)

• Amanda547
    Head Over Heels skrev 2012-04-12 09:13:07 följande:

Det finns en rabattkupong med 25 % rabatt på valfri diamantring hos Guldfynd i Amelia Brud & Bröllop :)

Du är en klippa! tack =))
  • Head Over Heels

Det var så lite så :)

• hjgs

Finns webb kuponger med 20 % nu om man gillar dom på fb kan testa att Maila över min om du vill... har redan köpt min ring och har ingen nytta av den ändå tror också att jag har kvar tidningen med 25%...

• Amanda547

åh gulle ni..  hjgs menar du att du vill maila över rabatten till mig?

• Memmsan

Om du är medlem och fyller år eller vill ha kupongen på en annan högtid är det tom 30 % som gäller har jag för mig =)
    Jag tror även att det finns kupong i senaste Allt om bröllop.
    Vi hade tänkt att utnyttja detta erbjudande men hittade ringarna i en annan affär, så det blev lite dyrar, ganske mycket dyrare men men. Vi ska ju ha ringarna resten av livet är det ju tänkt så...
    Lycka till! =)

• hjgs
    Amanda547 skrev 2012-04-12 11:34:44 följande:
    åh gulle ni.. hjgs menar du att du vill maila över rabatten till mig?
    javisst och om jag hittar tidningen så kan jag posta den kupongen till dig, inboxa din mail så kan jag skicka länken om du vill
  • hjgs
    hjgs skrev 2012-04-12 12:09:46 följande:
    javisst och om jag hittar tidningen så kan jag posta den kupongen till dig, inboxa din mail så kan jag skicka länken om du vill
    hittade tidning och det är 25% på en ring som gäller till sista maj vill du så kan jag skicka den med till dig då har du en rabattkupong till varje ring
  • ullie

Jag har Amelia Brud och Bröllop 2012 och i min finns en rabattkupong hos Hallbergs Guld på 20%. Finns det fler rabatter eller har jag fel tidning? Jag vill ju också ha på Guldfynd :P 

• hjgs
    ullie skrev 2012-04-12 17:44:01 följande:
    Jag har Amelia Brud och Bröllop 2012 och i min finns en rabattkupong hos Hallbergs Guld på 20%. Finns det fler rabatter eller har jag fel tidning? Jag vill ju också ha på Guldfynd :P 

Det finns en guldfynd där också på sidan 85
  • Amanda547

ni är underbara! tack för all hjälp.. Jag sprang och köpte amelia brud och bröllop samt gillade deras sida på facebook så på ena ringen fick jag 25% och den andra 20% vilket var guld värt! Tack tack tack!

• ullie
    hjgs skrev 2012-04-12 18:53:49 följande:
    Det finns en guldfynd där också på sidan 85
    Jaha, så noga kollade jag :) Tack för hjälpen 
  • bridetobe2013
    Jane skrev 2012-04-12 10:21:20 följande:
    Om man är klubbmedlem och fyller år så får man en kupong med 25%
    Min var på 30%
    1/6 2012
  • Beccastina
    bridetobe2013 skrev 2012-04-12 23:09:23 följande:
    Min var på 30%
    1/6 2012
    våra var med på 30%
  • Jane
    bridetobe2013 skrev 2012-04-12 23:09:23 följande:
    Min var på 30%
    1/6 2012
    Konstigt, de kanske har olika för olika åldrar? Glad Min mamma som fyllde år fick hem en sån med 25% som jag använde.
  • Head Over Heels

Är den inte personlig? (Den man får hemskickad)

• Jane
    Head Over Heels skrev 2012-04-13 09:35:32 följande:
    Är den inte personlig? (Den man får hemskickad)
    Jo det är ju i samband med födelsedag, men födelsedagspersonen får ju självklart köpa något och ge bort i present. Så min mamma köpte den och min man gav henne pengar Glad
  • Head Over Heels
    Jane skrev 2012-04-13 09:39:13 följande:
    Jo det är ju i samband med födelsedag, men födelsedagspersonen får ju självklart köpa något och ge bort i present. Så min mamma köpte den och min man gav henne pengar Glad
    Så kan man ju göra ;)
Svar på tråden Guldfynd