• Linda L

Vart har ni köpt era vigselringar??

paet skrev 2012-04-23 15:29:57 följande:
    Jag köpte min på hedbergsguld.se de var jättesnabba! Beställde förra Söndagen. Inte igår utan den innan. Och fick den klar och graverad i Fredags! Kanske lite suddig bild. Hoppas den duger

Jättesöt!!
  • Linda L
    DiamondLinda skrev 2012-04-25 00:13:30 följande:
    Jag har beställt min ring från www.purelydiamonds.co.uk/ och är såååå nöjd!!!! Jag älskar den verkligen och servicen från företaget var kanon! Lycka till!

ÅÅÅh, va fin! jag är också ute efter nåt sånt! men är så fundersam på om man inte fastnar i kläder och sånt med ringen när den sticker upp så?
  • Linda L
    annelie1981 skrev 2012-04-27 19:25:59 följande:

Jag köpte min ring på sefina.se för 3200kr samma ring i butik ordinariepris 11999kr

Tack för tipset, ska absolut kolla där! tjusig ring du hittat Solig
  • Linda L

Ok, va bra. det är ju viktigt med rätt bemötande vi tänkte åka en runda snart till olika guldbutiker och då svänger vi nog in där tack för tips!!

• Linda L

Snygg!! vill också ha vittguld, men det håller ju inte lika bra?

• Linda L

skitsnygga ringar! va roligt för dig! jag har tittat på massor med ringar och kommer alltid tillbaka till denna :)
    (+ en solitär sen som morgongåva till mig :))

• Linda L

puffar upp den. kom gärna med inspirationsbilder också, om ni som jag, inte valt en ring än!

• Linda L
    Ekna skrev 2012-05-12 21:28:43 följande:
    Jag tittade i min mammas smycke skrin och hittade den perfekta ringen hon använder den ej och har inte gjort de senaste åren. Så hittar du ingen i butik kanske de finna en fin gamla släktring du kan ha :)
    men ja, va dumt att jag inte tänkt på det än! vi är en stor familj och är väldigt nära allihopa så imorn ska jag absolut börja dra i lite trådar Skrattande 
    TACK

Har du lust att visa en bild? jätteroligt att se andras ringar! 
  • Linda L
    soffia skrev 2012-05-15 12:44:54 följande:

Vi ska ha ringar som min pappa kommer tillverka alla 3 kommer vara i platina

Jag kommer byta ut min förlovningsring som jagh ar idag mot en större enstens ring med princess slipad brilljant på 0,45ct, sen ska jag ha en allians ring med 7st stenar på 0,20ct per styck, aven dom princess slipade som sitter i en kanalfattning.

Min blivande man kommer ha en slät platina ring på 7,5mm bred och 2,5mm hög.

Priset kommer ju givetvis vara väldigt överkommligt

Din far har kanske lust att göra 3 ringar till....? Förvånad haha, nej men va kul, grattis!! 
  • Linda L
    soffia skrev 2012-05-15 13:22:20 följande:

Haha det skulle han med all säkerhet ha lust med

Tack, det känns extra kul att det är just han som gör dom med, synd att jag inte har bild på dom ännu, lägger upp när det är klart!

men va roligt! min farfar (<3) va silversmed.

härligt med personliga anknytningar till allt runt bröllopet, väntar  med spänning på bildSkrattande

Verkar vara många som är nöjda med vigselbutiken iaf, va roligt. 
  • Linda L
    soffia skrev 2012-05-15 13:22:20 följande:

Haha det skulle han med all säkerhet ha lust med

Tack, det känns extra kul att det är just han som gör dom med, synd att jag inte har bild på dom ännu, lägger upp när det är klart!

Har du fått dina ringar än?? nyfiken :)
Svar på tråden Vart har ni köpt era vigselringar??