daniiel skrev 2012-04-18 13:19:00 följande:
LillaC, du har så rätt. Jag kikade inte ens i länken, utan bara antog att det var "rätt" TS hade länkat till. Den som TS länkat till vet jag inget om, utan det är den andra jag har. Men Wonderbra Ultimate Strapless finns också till specialpris, fast den i svart spets -
www.timarco.no/undert%C3%B8y/bh/wonderbra-ult... Och det är alltså den BHn som jag har (dock enfärgad) och tycker den är superbra :)
LillaC skrev 2012-04-18 13:05:15 följande:
Vill bara göra dig uppmärksam på att den BH du länkar till inte är samma som de flesta här på BT rekommenderar (Ultimate strapless). Den BH:n har en stadig kant nertill och "plasthänder" som håller behagen på plats. Jag har provat många axelbandslösa BH men det här är nog den enda som jag inte tvivlar en sekund på att den sitter där den ska. Faktiskt helt ok bekväm också. Den BH du länkade till kanske också är jättebra och du kanske har stenkoll på detta, då kan du ju bara bortse från detta inlägg
.
Oj tack för att ni sa det. Hade ingen aning om att de inte var samma. Då blev helt plötsligt beslutet inte så svårt längre :p