• mjeanettek

Vegetarianer och buffe mat. Hjälp mig!!!

vi skall ha buffe på vårt trädgårdsbröllop och har då flera vegetarianer och 2 med glutenallergi. Glutenallergien ordnar de vi beställer plockmaten från... Faten ser ut så här:

Till detta skall vi ha potatissallad, vanlig sallad och bröd.

Vad tycker ni vi skall lägga till som en vegetarianer äter? Gärna någon gratäng? paj?

• Svar på tråden Vegetarianer och buffe mat. Hjälp mig!!!
  • LiveForever

Äter de fisk?

Gravad lax, räkor, marinerade quornfiléer, paj, rödbetor & chévre, fikon, ostar.... 

♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • mjeanettek

nej... inte fisk, inte skaldjur etc...

LiveForever skrev 2012-04-19 12:59:48 följande:
    Äter de fisk?

Gravad lax, räkor, marinerade quornfiléer, paj, rödbetor & chévre, fikon, ostar....
  • LiveForever

Ahaa men då är väl paj bra? Glad

När jag som vegetarian går på fest förväntar jag mig inte få specialkost utan kan ta det "runt omkring" liksom så jag skulle bli glad för en bit paj Skrattande

• Cicci90

Karinerade qournfiléer, halloumiost, en pajbit..
    Vi har buffé och ett par vegetarianer.
    De kommer att kunna äta kantarellpaj och marinerade qournfiléer som komplement mot fläskfilé och kyckling,

• teddy

Vi kommer ha pastasallad, pstatissallad o grönsallad som vegetarianerna kan äta, plus några olika pajer. Men sen tänker vi nog även ha någon slags marinerad quorn. Vet inte ännu exakt vad dock... :)

• sollan

Paj skulle väl vara ett jättebra alternativ =) Kanske nån extra smågrej som tex fyllda svampar?

Fru Olsson sedan 120414 <3
Svar på tråden Vegetarianer och buffe mat. Hjälp mig!!!