Vilken bukett? Slöja?
Nu kan man ju bara välja ett alternativ utav alla, så jag vet inte riktigt vad jag skulle rösta på. Jag röstar iaf på den droppformade buketten, slöja och den svarta "sjalen" över axlarna ute :)
Egentligen är båda buketterna väldigt fina, men jag tror att en liknande droppformad skulle göra sig väldigt bra ihop med klänningen. Angående slöja, så beror det väl lite på vilken typ av slöja du har tänkt dig, men jag tycker som så att om man ens överväger slöja, så bör man köra på det.. när får man annars ytterligare ett tillfälle att bära en sådan? ;) Jag tror att en enklare slöja, kanske bara ett lager tyll och med en enkel kant (ingen spets alltså), skulle kunna göra sig bra. Den svarta sjalen/jackan/vad man nu kallar det var jättefin! Jag röstar definitivt på att ha den över axlarna utomhus :)
Bra tanke, men man kan bara rösta på en sak. Så antingen röstar man på blommorna, eller slöjan eller något över axlarna.
Jag skulle valt kombinationen droppformad bukett och något över axlarna.
Slöja beror på vilken modell...
Till den klänningen skulle jag valt en relativt kort (till svanken kanske) med bandkantning, om jag skulle haft slöja. Max två lager.
Hmm daniiel hann posta sitt medans jag läste TS och skrev.
Men snacka om att vi var överens
droppen, visst ska du ha den där över axlarna :) Röstar cokså på att slöjan ska vara av kortare modell och enkel :)
Ha,ha...glömde helt bort att man bara kan rösta på ett alt.
Försökte lägga in en bild på slöjan men det gick inte?! Ska försöka igen...
Jag röstade på den svarta över axlarna, den blir jättefin! Jag tror att droppformad blir fin till klänningen, men personligen tycker jag den runda buketten var finare, det var mest de gråa bladen jag inte faller för, tror jag.
Tycker du kan ha både lång eller kort slöja till klänningen, skulle dock inte välja spets.
Väldigt fin klänning, hur som helst!
Jag funderade på att klippa av slöjan då även jag tycker att den är på gränsen till för lång, iså fall så tänkte jag sy så glaspärlor längst kanten lite glest.
Är det någon som vet om man måste sy kanten på maskin först+
Instämmer med övriga. Den droppformade, den svarta över axlarna och en lite kortare slöja.. :)