Tips på roliga drinknamn :)
sen kan de det bero på vilket tema ni har på festen med. chichita hade om jagförstått rätt medeltida bröllops tema. Har ni några andra teman så kan det bli lättare
sen kan de det bero på vilket tema ni har på festen med. chichita hade om jagförstått rätt medeltida bröllops tema. Har ni några andra teman så kan det bli lättare
själv funderar vi på spel tema. Exempel healing potion brukar vara röda flaskor i spel så vi ska bara hitta en enkel röd drink och döppa om den till healing potion
Sant men man kan ökna varationen med hjälp av tema. det var bara det.
Recept som rimmar.. är lite svårare
Själv tycker jag om cuba libre. Namnet betyder "fria Kuba".
Cuba libre består av coca cola och 2-6cl Rom(beroende på hur stark man vi ha den jag föredrar 2cl) limeklyfta och is.
Några försökt till vad jag tror du menar;
Jerry utan Tom (tänkre på Tom och Jerry) eller
Tinas Kabom / eller
Jerrys Barndom
Coca cola och 2cl Rom
Jag kanske inte får Nobelpriset i litteratur men ett försök
Lite svårt att fråga om erfarenheter när det inte finns någon att fråga som gjort det innan isf.. Dock blir man knasig på när man skriver något i still med vi kommer göra så hör och får svar från någon ush nej så tycker jag inte du ska göra så här gjorde vi (och sen känlsan av att de är överlägsna kommer sen)
just komentarern "nej ucsh" som jag sett på flera ställen som jag stör mig på. det är där överlägsenhet kommer in. Men du har rätt återtill topic