Hej igen och tack för tips..
Jo det är väl sant att man ska få chans att rätta till make up och dylikt under provsminkningen och det fick hon,
Jag ville ha det där speciella och hållbara dockhyn och snygga markerade ögon med lösögonfransar mm mm (ni förstår nog vad jag menar) . Är inte jätte berest i make up världen men vet lite.. En bra primer är väl a-o den dagen samt en täckande snygg bas men redan där gick det fel. Det var HM smink av deras egna märken samt inget bra underarbete.. Jag var flammig och hade conceler kakor över delar på ansiktet. Begagnade lösögonfransar som klistrades på men aldrig torkade. Jag är inte en kinkig människa och frågade innan om jag skulle köpa nåt tex fransar, primer osv osv men det behövdes inte enligt henne.. Strunt samma nu om det, hon fick chanser att rätta till och fixa och sa att på den stora dagen skulle det se bättre ut. Känner att det funkar inte så om man ska sälja en tjänst, jag skulle aldrig catera mat om jag under provsmakningen fick höra- Det smakar skit idag, men på bröllopsdagen kommer det att smaka bra! Ska jag betala flera tusen för min speciella dag så vill jag ha det super proffsigt. Så snälla om ni har mer tips så skriv dom snälla..... Provade Linda Hallberg men hon tycks inte jobba i stockholm, men jag har provat maila i allafall.. Tack för att ni lyssnar!! Mvh Ledsen