• Svar på tråden Hjälp mig hitta en bh!
  • daniiel

Tack :) Har kikat på den faktiskt, men tänkte då beställa från England. Där kostar den bara ca 150kr. Jag läste dock en massa som skrev att den inte gav något stöd alls om man hade lite större byst tyvärr.

• daniiel

Tack för era tankar och åsikter och visst kanske en BH för 700kr är bättre än en BH för 200kr, men om man inte har 700kr att bränna på en BH då? Och om det inte finns just några andra butiker än HM att pröva i då? Ska jag åka till grannstaden och pröva? Då blir det definitivt en BH jag inte har råd med.

Jag har beställt tidigare från brastop.com och det är inga problem, bra priser och bra BHar. Saken är bara den att just nu hade dom ingen modell som passar mig, så jag tänkte att det kanske fanns fler sidor där man kunde beställa till bra priser.

• daniiel
    Anny skrev 2012-04-26 13:26:51 följande:
    www.uppercut.se/

Härifrån har jag beställt. Smidigt. Bra sortiment tycker jag. Sedan är det väl inte snorbilligt kanske...
    De hade bara 11st i min storlek och den billigaste kostade 400kr, på rea :P Lite mer än vad jag egentligen vill spendera på en BH.
  • daniiel
    J8783 skrev 2012-04-26 15:31:12 följande:
    Håller med dig TS har själv inte så mycket att lägga på en bh. Rynkar på näsan
    Jag förstår faktiskt inte varför priset måste tredubblas bara för att man har en större storlek. Det gör det ju inte på andra kläder. Sockar i strl 45 kostar lika mycket som de i strl 35 och en tröja i strl S kostar lika mkt som en i strl XL.
  • daniiel

Jag måste bara säga att jag har faktiskt 3st bhar från Bonprix och ingen av dom har gått sönder eller liknande. De är alla jättefina och i bra kvalitet. Tror jag betalade ca 200kr för alla 3. Det var dock drygt 1år sedan jag köpte dom och jag vet inte vad som hänt, men mina bröst är större nu, så jag kan inte längre ha någon av deras. Annars hade jag inte tvekat på att beställa där igen.

• daniiel

Och jag tror Bonprix hade större storlekar förut, för de jag har är med G-kupa. Nu kunde jag bara hitta en med G-kupa i deras sortiment. Nåja, de är för små hur som helst, så spelar ingen roll.

Svar på tråden Hjälp mig hitta en bh!