Inlägg från: Pyttsan |Visa alla inlägg
  • Pyttsan

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Klänningen, har tyvärr ingen bild på när jag bär den. Jag kommer antagligen inte att ha slöja.

En sån här hårblomma

Och den här frisyren:

Den här buketten tycker jag är fantastisk, min kommer att innehålla åtminstone dahlior och ranukel.

Har inte hittat nån lysande inspirationsbild för brudgummen. Men han kommer att ha fluga, hängsel och kostym. Troligen röd eller gul fluga.

Gula skor, har ett par till med lite klack också.

Antika pärlor.

• Pyttsan

Vad roligt att du tycker det! Glad Hårblomman är en inspirationsbild, från etsy. Klänningen är från Lilly, jag köpte den begagnad, men den finns i deras "pure white"-kollektion. 

• Pyttsan

Jag gillar verkligen kottar i buketten!Glad

• Pyttsan
    M040812J skrev 2012-04-30 17:02:45 följande:
    Lite ot. Men är det någon som vet vad för blommor det är i dukningen på pyttsans bilder? (gärna de i buketten också?)
    De i buketten TROR jag är åtminstone: germini(de cerisa), dahlia, daggkåpa, solbollar (de gula bollarna), protea och bären kan tänkas vara aronia. Jag kommer antagligen att använda aronia i varje fall. Glad 

På borden står dahlior, de oranga närmat i bild, så ligger det ett kålhuvud och i den andra bilden skymtar krysantemer. Mer än så kan jag tyvärr inte hjälpa, jag är ingen hejare på växter...

Tokig: Ja, vi verkar ha samma stil på kalaset! Men mrs S 2012 och jag kommer ju att se nästan likadana ut! Skrattande Det där måste ju vara en Lillyklänning av precis samma snitt som min! Och vi kommer att ha liknande smycken, frisyr och hårsmycke. 

Det är fint att vara unik, precis som alla andra. ;)

Ska kolla skorna! 
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!