Inlägg från: knyttan |Visa alla inlägg
  • knyttan

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Om ni citerar, och speciellt i sådana här bildtrådar, kan ni snäääääälla ta bort bilderna eller förminska dem???? Så man slipper scrolla en halvmil likadana bilder... Jag vill också gärna titta på inspirationsbilder, men jag vill inte se samma jättelånga bildinlägg fyra gånger efter varandra. Bara ett tips i all välmening! Tungan ute

• knyttan

Här är lite inspirationsbilder från mig:
    Klänning:

skor

birdcage (ska inte ha just DEN men liknande): 

Ringar:

inspiration för buketten:

väska:

tårta:

frisyr:

Vigsel sker här:

Inspirtaion för dekoration av festlokalen:

• knyttan
    blackopal skrev 2012-04-27 20:44:09 följande:
    Knyttan: Jag gillade verkligen din stil!! :) Helt något jag skulle kunna tänka mig själv. :)
    Durrasflikka: Vilken otroligt vacker plats att hålla vigseln på!
     Amor in aeternum: Jätte snygg frisyr! :)
    Tinzi: Så himla härliga färger ihop! 
    Tack! Kyss
  • knyttan

Med risk för att bli tjatig: snälla kopiera inte hela bildinlägget! Vill du kommentera bara en bild så kan du ta bort alla andra. Vill du ge en generell komentar kan du bara skriva till vem det är...

• knyttan
    Silent Ninja skrev 2012-05-16 09:56:01 följande:

LILJA!

Jag kommer inte ihåg riktigt för det var typ ett år sedan, men jag googlade nog cake topper eller så...Kanske skull cake topper.
    Jag vill ha sådana och funderar på om man kanske kan göra egna i lera (sån som blir hård.) Och sen måla o dekorera med bling...
    De är i vilket fall som helst helt underbara tycker jag.
    Skrattande
    Det där ser ut som mexicanska Dia de los Muertos dekorationer. Prova att googla dia de los muertos + wedding decoration så får du nog upp massor.

Här från etsy:
    www.etsy.com/search&q=dia+de+los+muertos+wedding&view_type=gallery&ship_to=SE

Förresten leran som du pratr om heter nog cernit lera?
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!