Inlägg från: teddy |Visa alla inlägg
  • teddy

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Underbara bilder o sammansättningar allihop! De e så kul att alla har olika stilar o inspiration, men man märker verkligen att alla har tänkt till! :)

Jalle... var har du hittat den ursöta boleron? 

• teddy

Bruden85: angående frisyr så blev jag sååå förälskad i din sista bild, knuten me flätan liksom! Underbar! :)

• teddy
    bruden85 skrev 2012-05-15 22:01:09 följande:
    åh tack!!!  har lagt upp bilden i en annan tråd där jag fråga om just frisyrer... fått lite olika åsikter om flätknuten...
    Ja jag gillade den skarpt! Den bilden snodde jag o la i min frisyrmapp, hehe! hoppas de e okej! ;)

Förrestn försöker jag me lägga in lite insprationsbilder, men de verkar inte riktigt funka... hum... 
  • teddy

Camilla837: härliga bilder! vi ska också ha cerise o silver som tema! plus då svart o vitt! :) o ett sånt där liknande godisbord tänker vi me ha! Jag själv ska ha cerisa skor o blommor, blivande mannen ska också ha cerisa skor o en cerise fickblomma! :)

• teddy
    Camilla837 skrev 2012-05-20 18:17:09 följande:
    Jag ska med ha cerisa skor, hittade ingen bild på dem. Vad roligt at than med ska ha cerisa skor. Var har ni hittat dom. Skulle gärna vilja att min blivande man med hade det. Fast tror aldrig jag lyckas få på honom det:)
    Jag har försökt lägga in våra inspirationsbilder, men inte riktigt lyckats tyvärr... men jag ska göra ett försök igen senare nån gång, kanske får me mina skor då hehe! Hans skor e från h&m faktiskt! De hade versace som gästdesigner för ett tag sen o sålde då cerise-rosa herrskor som e så sjukt coola! Men jag vet att de tog slut rätt snabbt... Min blivande bara älskar sina rosa skor, haha! han ska förresten ha en cerise fluga me o de ska hans marskalkar också! :) mina tärnor ska nog ha svarta klänningar dock... me cerisa detaljer då! :) 
  • teddy

Ja, en jättefin tråd! ...får dock inte själv in några bilder här... trist...

• teddy
    sajenthi skrev 2012-07-05 07:41:47 följande:
    Några bilder ifrån mitt inspirationsalbum.
    Härliga bilder! :))
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!