Inlägg från: FruStendahl |Visa alla inlägg
  • FruStendahl

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

sabz skrev 2012-04-26 11:38:05 följande:

Min klänning (som är helvit) och mina skor. Färgtemat är rosa (chockrosa).

Min brudbukett. Ska fråga om man kan få in rosa kallor i mitten av buketten. De vita pärlorna i själken ska vara rosa.

Dessa två tiaror har jag beställt, men vet inte vilken jag ska ha. Den med rosa stenar är jätte söt i verkligheten...

HAr även köpt ett armband och ett par örhängen som jag inte har bild på just nu, halsband struntar jag nog i då det är väldigt mycket blingbling på klänningen.

Denna frisyren ska jag ha samt en slöja med lite stenar i :) Guldblont hår.

DUKNINGEN:

Fast inte gult, rosa ska det vara och inte påskliljor. Bordsplaceringssakerna ska göras i rosa och vitt samt små diamanter ska läggas ut på den rosa löparen.

Sambon och bestman ska ha något sånt här på sig:

Guuuuud vilka snygga skor!!!! vart har du köpt dom????

• FruStendahl

Jag bara älskar min brudklänning, det är den första jag provade och jag blev alldeles tokkär! är lite sugen på att ha ljusrosa skor men gubben blir väl galen om jag byter skor igen, haha! ;) 
    nu är det mindre än 4 veckor kvar!! 11 Augusti <3
  • FruStendahl
    fannysan skrev 2012-07-16 19:30:28 följande:

Vart har du beställt halsbandet?? vore kul att ge tärnorna :)

• FruStendahl
    Loveit skrev 2012-07-17 10:42:59 följande:
    Tusan så snygg bh, vart hittar man den där?
    Visst är den snygg, gissa om jag har kämpat för att få tag i den, evasunderkläder.se, den hade utgåt men tack vare migg tjat och underbar personal så har dom nu lagt till den i sortimentet igen ;) hihi.. 299kr
  • FruStendahl

Ja tack! det är avtagbara axelband så helt perfekt! =)
    Dock stack dom upp lite på sidan så jag ska vika ner den och sy ett par stygn ;) jag har 70F i bh storlek så det har varit svårt att hitta en snygg bh till lämpligt pris.. hihi 

• FruStendahl
    Loveit skrev 2012-07-17 11:35:13 följande:
    Åh! Bra gjort av dig! ;) Ska du ha den under din klänning? Hade velat ha den men vet inte hur det skulle sitta/se ut med klänningen på..

Ja tack! det är avtagbara axelband så helt perfekt! =)
    Dock stack dom upp lite på sidan så jag ska vika ner den och sy ett par stygn ;) jag har 70F i bh storlek så det har varit svårt att hitta en snygg bh till lämpligt pris.. hihi 
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!