Inlägg från: jimmyojennifer |Visa alla inlägg
  • jimmyojennifer

Lustigaste/konstigaste kommentaren ang ert bröllop?

Jag har också fått den kommentaren "Ska du ha riktig brudklänning?"

Vilket jag tycker delvis är en väldigt konstig fråga och i början svarade jag "Absolut ska ja ha en riktig brudklänning." Men sen har jag fått frågan så många gånger så jag började bli irriterad så nu förtiden svarar jag "Nopp, en låtsas variant"
    Folk blir ytterst fundersamma men skrattar oftast och säger något i stil med "Ja, det var ju faktiskt en konstig fråga"

Ja, det är en konstig fråga!

Framtiden är den du själv skapar
  • jimmyojennifer

Vi har bestämt att vi inte vill servera sprit, det kommer finnas vin, öl och cider men inte sprit. Då säger en person "får man ta med sig eget?" Jag skrattade och hoppas att det var ett skämt. Vän: Måste man köpa present? Jag: Gåvor är valfritt vi är bara glada att du kommer. Vän: men vad ska man köpa då? Jag: Ja, om du vill ge något så köp något du tror vi skulle gilla. Vän: Men brukar man inte typ köpa brödrostar? Jag: Ja vår är i försig trasig så det är ingen dum present. Vän: Men vad fan, om du säger det till fler då kanske ni har typ 10 brödrostar sen! Jag: Men om jag säger det bara till dig då? Vän: Nej men då är det ju tråkigt, ni får en stavmixer Jag: Ok Vän: eller vänta, nu vet du ju vad du ska få! Äh, jag ger er några limpor Rost n toast så får du önska dig brödrosten av någon annan! Jag: Får jag något pålägg också? Vän: Tror du att dom har presentkort på Ica maxi? Konversationen slutade där med asgarv och det är nog det knasigaste som sagts kring vårt bröllop

Framtiden är den du själv skapar
Svar på tråden Lustigaste/konstigaste kommentaren ang ert bröllop?