• Annamolly

Lustigaste/konstigaste kommentaren ang ert bröllop?

Det dar med tartan var ju sjukt roligt. :)

• Annamolly

Min fastmans kusin sa: "Min brollopspresent till er ar att jag fixar eran skilsmassa gratis!" (Han ar advokat). Han har fatt ata upp de orden tva ganger nu, for min fastmans bror och kusin ar skilda. Han holl i alla fall sitt lofte och gjorde det gratis, men det hade blivit billigare att kopa en brollopspresent. Ytterligare en kusin ligger nu i skilsmassa och jag ar ratt saker pa att han korde det skamtet till honom ocksa... Som jag sa till honom, ratt at dig for dina daliga skamt! Hahah!

2013.06.22 Samos, Grekland
  • Annamolly

(* Han kor alltsa alltid det skamtet till alla som gifter sig i hans familj, som ni sakert forstod.)

• Annamolly
    SingingFantacia skrev 2013-04-21 12:51:54 följande
    Mamma: Men jag har inte råd med ett bröllop nu. har så mycket utgifter.
    Hahah!!! Oj oj oj. Okej, men da vantar vi till DU har sparat ihop, eller vad?? Fast mina foraldrar blev ocksa lite vettskramda for de betalade halva min systers brollop for manga ar sedan. Nu kan de knappt tro mig nar jag sager att de inte behover betala halva mitt. ;)
  • Annamolly

JimmyochJennifer: wow. Snacka om knas pa hog niva!!!

• Annamolly
    Disa skrev 2013-05-20 12:18:48 följande:
    Min syster trodde inte på oss när vi berättade att vi skulle gifta oss. Efter en stund kläcker hon ur sig "men det är ju bara 7,5 månader kvar - hur ska ni hinna få barn innan bröllopet då?".
    Det finns ju ingen som helst logik i den kommentaren. Jag kan inte ens forsta vad hon tankte pa nar hon sa det. Trodde hon att du var gravid och att du skulle vara for stor for att gifta dig om sju manader eftersom du inte ar tjock nu, eller? 
Svar på tråden Lustigaste/konstigaste kommentaren ang ert bröllop?