Lady Antebellum skrev 2012-04-28 08:54:18 följande:
vilka vackra bilder!!!
Tack... Det var våra duktiga amatörfotografer som tog dom
Juli skrev 2012-04-28 00:16:22 följande:
tack för alla fina bilder tjejer! Vad ni är vackra!! ta inte det här fel nu, men ni ser helt normala ut, alltså måste jag också göra det eftersom vi har samma storlek=) Ni har rätt, det är en normal storlek, men butikerna får mig att känna mig lite stor, eftersom dom bara har små storlekar i butiken, man får dock beställa sin storlek..
daniiel; jag har en bild, på en klänning jag tänkt på(när jag provar den), men jag vill inte riktigt lägga upp den än, usch, ser så hemsk ut, för jag kände mig lite nere då..=/
:))
Det viktigaste är att du hittar en modell som funkar för din kroppsform.
Om dom inte har några provex
alls i din storlek så gå till en annan butik.
Oftast ligger provstorlekarna på 36-38 och sen nånstans runt 44-48. Det är ju omöjligt för dom att ha brudklänningar i alla storlekar, vilket jag klart förstår...
Men om du kan prova en större modell som dom håller in åt dig med klämmor så du får en aning om hur den modellen funkar på dig, så kan du sen beställa vilken klänning du vill i den modellen, som du gillar...
Så målet är att prova något axelbandslöst, något med axelband, med halterneck, prinsessmodell, sjöjungfru, trumpet och dropwaist, samt självklart en A-line som är så bra för oss som inte faller under kategorin "fotomodellkroppar"
En klänning med inbyggd korsett kan göra underverk för figuren och om det inte räcker så finns ju slimmande underkläder dessutom.
När det är dags för
Er dag så kommer du vara vackrast i världen.
Oavsett vilken klänning du har på dig