Inlägg från: Syllis 2012 |Visa alla inlägg
  • Syllis 2012

jag är en fet blivande brud =(

Juli skrev 2012-04-27 23:46:35 följande:
    Jag har dragit mig för att prova klänningar. Speciellt efter ett tillfälle när jag tidigare i år började min klännings jakt. Butiken hade bara mini storlekar kvar. Jag är en 40-42 i storlek. Det var så hemskt pinsamt, och fönderande.

Jag hittade dock butik lilly i stockholm, de har snabb leveranstid, vilket jag nappade på, och de har alla storlekar i butik. vilket är toppen. Jag trodde jag hade bestämt mig, men kände att jag ändå vill ut och kika på fler klänningar. det börjar bli bråttomt då jag gifter mig i juli!

Saken är, att jag bli väldigt deppig. det känns som om jag bara blir fetare i klänning, känner mig inte alls vacker. jag skäms bara över hur jag ser ut =/

Är det bara jag som är lite större i storlek?

Hur ser era klänningar ut? bilder?

Kramar
    Du behöver inte skämmas Glad.Jag har stl 42 i klänning.Det är svårt med det här med klänning.Jag köpte än klänning men ändrade mej och köpte en annan.Men jag har inte fått hem den ännu.
    Gå tillbaka till butiken Lilly och prova klännningar igen och känn efter.
  • Syllis 2012
    nrkpgbrud skrev 2012-04-28 10:42:42 följande:
    Här har du en tjej i storlek 44/46 och hade turen att hitta en klänning på tradera med mina mått (gick dock ner 10kg efter att jag hade köpt den så jag fick sy in den) Men här har du en bild på mig i klänningen så jag lovar dig det finns en klänning för alla oavsett smak & form.

Vad fin du är i din klänning Glad
Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(