Inlägg från: ElinFalk85 |Visa alla inlägg
  • ElinFalk85

jag är en fet blivande brud =(

40/42 I wish!, jag har 44/46 och är dessutom bara 156,5 cm lång....snacka om att känna sig som ett fetto. dessutom har allt satt sig runt magen....såklart...*arg*. det är mina gener, jag har haft platt mage en enda period och då hade jag ätstörningar, så det tycker jag inte räknas riktigt. dock så ska jag gå ned efter all stress med bröllop och flytt till ny stad är klart =).

summan är att du säkert är jättefin....=), och de där bröllopsbutikerna kan du ge en känga tycker jag.
    som andra har skrivit så är 40/42 en jättevanlig storlek.

• ElinFalk85
    Chicita skrev 2012-04-27 23:52:31 följande:
    40-42 är helt normalt. Det är en storlek som de flesta brudklänningsbutiker ska ha.

Jag var storlek 48 på mitt bröllop.
    Så här såg jag ut i min hemsydda klänning.
    Om du är "fet" så är väl jag en strandad val i så fall...

Prova en modell som du inte hade tänkt att du skulle passa i. Många gånger gör det en stor skillnad.
    Men att du ska ha problem att hitta en klänning om du är i den storleken, tja det tror jag inte på faktiskt...
    Så ut och leta med dig. Det finns en klänning där med ditt namn på, du har bara inte hittat den än Glad 

PS/ om du brukar ha storlek 40-42 så kan du troligtvis ha en 38:a med snörning dessutom  
    alltså du är sååååååå vacker....*avis!!*
  • ElinFalk85
    nrkpgbrud skrev 2012-04-28 11:08:14 följande:
    Samma här Elinfalk85, liten mullig och jättegullig ;)
    haha yes!!! eller som Thomas och jag säger rund och kramgo =D
  • ElinFalk85

storlek 44/46 och jättevacker =)

• ElinFalk85
    Juli skrev 2012-05-01 13:05:05 följande:
    Åh vad vacker du är! Vilken vacker klänning, den sitter som en smäck på dig :)
    Riktigt prinsess klänning :O)
    tackar!!! kände mig som en prinsessa...som fick sin prins =D. det är en kinaklänning från light in the box med en puffig underkjol från samma sida under. tungt...men värt det =).
Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(