• Juli

jag är en fet blivande brud =(

Cicci90 skrev 2012-04-29 11:50:29 följande:
    Jag tycker också den första :)
    Jag tror nog att det blir den faktiskt, men tycker den verkar lite små trist på något sätt..
  • Juli
    Mysullis skrev 2012-04-29 12:19:29 följande:
    Jag är en 42:a och såg ut så här förra helgen (21/4). :)

Vilken otroligt vacker klänning, vart är den i från?

men framför allt, vad vacker DU är!
  • Juli
    Mysullis skrev 2012-04-29 12:42:39 följande:
    Tack snälla!!! Vad gulligt av dig att säga så! Lyckligaste dagen i mitt liv, men så ska det väl kännas?! :D

Klänningen är från Milly bridal, så här ser den ut på hemsidan: www.millybridal.com/taffeta-with-lace-on-orga... Och SÅ kommer jag ju aldrig att se ut... men man får vara lite realist också! ;) Där ser man hur släpet såg ut utsläppt också. Väldigt nöjd med kvaliteten också på klänningen!

Jag tycker förresten klänning nr 1 var absolut snyggast på dig!! Du kommer att vara en pingla!  
    Hur lång är leveranstiden?
    Hur var det att beställa sådär? tex, betalning,hade du några problem med att beställa från sidan? Vad betalade du totalt med frakt osv?

ursäkta alla frågor, haha!

Jag tycker klänningen var mycket finare i verkligeheten, och på dig! Förstår dig, och jag längtar tills min dag :)
  • Juli
    Mysullis skrev 2012-04-29 13:05:27 följande:
    Svarar via mobilen nu, hoppas att det går! Leveranstiden var ca 3 mån och kom precis då. Inga problem med betalning (Paypal) eller annat!! Men man måste vara ute i god tid, för klänningen kom typ 2 v innan bröllopet. Och hade den då hos en sömmerska för finjustering. :) Hämtade den 2 dagar innan bröllopet.
     Då är det ingen idé för mig att beställa från dom då =)
  • Juli
    Fia88 skrev 2012-04-29 13:17:09 följande:
    Vilken fantastisk klänning! Även om man inte ser ansiktet så ser du jättesnygg ut. Om det är den du väljer så Grattis! Den är såå fin! :)
    tusen tack, vad du är söt :) det blir nog den :)
  • Juli
    mjeanettek skrev 2012-04-29 15:12:51 följande:
    Jag tyckte du var jättevacker i den första klänningen, den är väldigt förlåtande för alla kroppsfasonger! :) men jag måste säga att jag inte tycker att du är stor alls! Säkert bara något du känner själv! Du kommer att vara en vacker brud! :)
    Tusen tack!!

det lutar sig åt att det blir den :)
  • Juli
    SannaV skrev 2012-04-29 18:24:27 följande:
    Jag tycker att du ska välja den första klänningen! Du kommer att vara strålande vacker på din dag, det är jag helt säker på. Jättevacker. :)
    Tack så jättemycket för dina ord :)
    Jag tror att det blir den klänningen faktiskt :)
  • Juli
    Brudiframtiden skrev 2012-04-30 07:50:58 följande:
    TS, du är inte stor någonstans men fantastiskt fin i den första klänningen du la upp!!! Lycka till!
    Tack så jättemycket!!
    Glad
  • Juli
    Sirenne skrev 2012-04-30 22:49:16 följande:
    Ts: du är underbart fin i bägge klänningarna (även om jag håller på den första ;) Stor? Inte en chans! Men vacker som en dag. /S
    Åh, tusen tack!!
    De gjorde mig glad!

kramar
  • Juli
    LillaEllan skrev 2012-04-30 22:57:41 följande:
    Här kommer jag och min klänning i strl 42, kände mig också jätte deppig över att det alltid fanns små klänningar men när jag provade denna så kännde jag mig jätte fin så prova runt du kommer att hitta en :)

Jaa jag lyckas blunda men men :D

Vilken fantastiskt vacker klänning! Den sitter så bra på dig!!
    vart är den i från? har du lång slöja? Är det kam på den?
  • Juli
    ElinFalk85 skrev 2012-05-01 12:41:46 följande:
    storlek 44/46 och jättevacker =)

Åh vad vacker du är! Vilken vacker klänning, den sitter som en smäck på dig :)
    Riktigt prinsess klänning :O)
  • Juli
    RhjärtaC skrev 2012-05-01 16:03:19 följande:
    Åh herrejävlar vilken fin klänning! Du är sååå vacker!!! Jag önskar att jag kunde se ut som dig och även fått tag på en sån klänning! Vart har du hittat den?? 
    Tusen tack fina du :)
    Visst är den underbar?
    den finns på Zelini i stockholm, jättebra service och underbart trevliga!
  • Juli
    mjeanettek skrev 2012-05-01 16:35:16 följande:
    Juli: nr 1 (jag tyckre nr 2 var bättre med det vita bandet) men det är en fantastisk klänning!
    Jag tror det lutar sig åt nr 1.
    Nr hade jag tänk ha ett längre rosa sidenband till, men som sagt, det blir nog nr 1 :)
  • Juli

Jag ville bara tala om, att jag köpte klänning nr 1, den vita i organza. Köpte även en tiara istället för kronan, samt en lång slöja :)

Tacka alla fina för era snälla kommentarer, och för att ni visade upp er, och era vackra klänningar!

kramar

www.elliwoww.blogg.se

• Juli
    Palolem skrev 2012-05-22 20:46:02 följande:
    Vilka fantastiska skor!!! VAr har du hittat dem?
    Ja visst är dom, riktiga princess skor :) skorna har jag beställt från brandos :)
  • Juli
    Estelle skrev 2012-05-25 16:58:49 följande:
    Det var det dumaste jag har hört!
    Fet om man har 40-42?!
    Nej, det är du inte. Bara för att vi lever i ett samhälle där måna strävar efter att varar "Barbie" ska man inte tro/tycka att man är fet.
    Lycka till och jag VET att det finns en klänning i din storlek! Skrattande 
    Du har rätt =)
    Tack så mycket =)
  • Juli
    Blivande fru B skrev 2012-05-26 17:59:46 följande:
    Du måste skämta när du skriver att du är fet?!?! Du är jätte snygg!!!
    Själv är jag en 36/38:a & har alltid önskat mig mer former ;) Nu har jag äntligen fått lite mer rumpa,efter 5 barn *haha*
    Vill naturligtvis säga att denna klänningen är så otroligt vacker,sitter fantastiskt på dig.
    Man får hitta rätt klänning för sin kropp,det kan vara svårt även för den som är "tanig" ;)  
    Jag köpte denna klänning, och jag är så himla glad över den. Jag har nog kommit över min "jag är en fet blivande brud tänk" Dels för att jag hittade denna klänning, som jag älskar, men också tack vare alla fina kommentarer i tråden =)

Du har även rätt, att även den som är "tanig "kan ha svårt att hitta klänning =/

Kramar

www.elliwoww.blogg.se
Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(