Inlägg från: Anonym (Nervös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nervös)

Valskurs imorgon, nervös!

Att dansa har aldrig varit min ellermin blivandes starka sida men vi vill så gärna dansa en riktig vals på bröllopet som börjarnärma sig och ska därför på en dagskurs i brudvals imorgon. De är hemligt och då familj och vänner känner till vår bristande danskunskap hoppas vi kunna överraska dem lite. Men är faktisk riktigt nervös även om jag ser fram emot morgondagen. Jag vet ju inte vad vi har att vänta, vad jag ska ha på mig eller om vi ens lär oss något. *pirrigt*

• Svar på tråden Valskurs imorgon, nervös!
  • Anonym (Nervös)
    eosinmimmi skrev 2012-04-28 23:41:52 följande:
    Vi har oxå varit på kurs, och det är såå kul, bara slappna av o njut o då kommer det gå fint!!! Jag hade "vanliga kläder" samt ett par skor ej för bra grepp bara o mina brudskor med!
    Tack. Ska verkligen bli jäte kul. =) "vanliga kläder" är vad jag vill ha,men frågan är vad det innebär, mjukisar, klänning, jeans, leggings !? 

Är pga av mobbing och liknande i barndomen alltid nervös för att "se fel ut", och även om jag vet att ingen annan kommer bry sig är kläder alltid en jobbig del av förberedelserna till även roliga saker. De står på hemsidan att man endast får ha ha inneskor på sig i salen vi ska va i så är lite osäker på om jag får ha bröllopsskorna, men jag hoppas.
  • Anonym (Nervös)

Ingen med snabbt klädtips?

Svar på tråden Valskurs imorgon, nervös!