Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

Tips på tema till fest?

I sommar firar vi vår första årsdag som gifta. Vi vill bjuda in våra vänner till en fest. Bara fest, ingen middag. Det har vi inte råd med. Vi räknar med att bjuda in ca 50 personer. Vi vill gärna ha någon form av temafest. Utklädning är bara ett plus. Är det någon som har tips på roliga och bra teman? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-01 20:04
    Fortsätter i denna tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m4164317.html
  • Svar på tråden Tips på tema till fest?
  • daniiel

Ja, vi hade ju tänkt oss någon form av maskerad :) Vi har alltid det på våra fester och det är nog bland annat därför vi alltid har så många gäster :P Denna gången är dock inte fantasin på topp :/

Tack för jättebra tips! :)

• daniiel

Tack, ännu fler jättebra tips! :D Jag skriver ner allt på en lista, så ska jag senare presetera alla förslag för maken. Känner att han kanske också ska få vara med och bestämma på ett hörn ;P haha

• daniiel

Tack tack alla, ni är så snälla :D Äntligen börjar det kännas som att vi nog kommer någon vart med detta, att välja ett tema. Ni får gärna komma med massor av tips, speciellt lekar osv. Vi kommer som sagt inte bjuda på mat och inte heller alkohol. Personligen dricker jag inte och vi har inga pengar för sådant, så det kommer bli en klassisk "Klä ut er, ta med er ett gott humör och vad ni önskar dricka"-kväll :)

Svar på tråden Tips på tema till fest?