Inlägg från: Anna197401 |Visa alla inlägg
  • Anna197401

Förslag på Make Up och håruppsättning GÄRNA bilder! =)Up, gärna bilder =)

Snart dags för provsminkningen och jag behöver lite hjälp med bilder att ta med =) 
    När jag pratade med en som sminkar så sa hon att när man gifter sig ska man vara sminkad, fast inte så att det syns..."man ska se oskyldig ut...?! Detta skulle jag inte alls känna mig bekväm i då jag sminkar mig ganska mycket till vardags, och att då på min bröllopsdag se i princip osminkad ut känns ju varken helt rätt eller som mig... Kan tillägga att jag ska ha en burgundyfärgad klänning och svarta titanringar,ingångsmusiken blir åt det gotiska hållet,

redan där spricker ju det "klassiska" Skrattande Behöver också hjälp med förslag på håruppsättning, längden på håret är ungefär till skulderbladen och är i kall blond färg blandat med ljusbrunt ( inte som på bilden alltså Flört)
    SÅ....så skulle bli jätteglad för förslag och inspiration! =)
  • Svar på tråden Förslag på Make Up och håruppsättning GÄRNA bilder! =)Up, gärna bilder =)
  • Anna197401

Ooops, blev visst lite fel i rubriken! Skrattande

• Anna197401

Jepp, ska ha en slöja i ivory, 3 lager :) nej mitt hår är inte jättekort, når till skulderbladen ungefär :) tack för länkarna! Ska kika på dem :)

• Anna197401

Tack så mycket! Ja, gillar dom med, hoppas de är lika fina i verkligheten, har inte fått dem än :)

• Anna197401

Åh vilken snygg sminkning!! Verkligen kanon! Något sånt som jag tänkt mig med :)

• Anna197401

Ja gör det!!! Åh vad kul, bara 2 dagar kvar! Stort lycka till på er stora dag! I går var det 1 månad kvar tills det är min tur, längtar!

• Anna197401

Kommer definitivt bli en "sotad" sminkning =) Mitt hår är ganska långt, strax nedanför skulderbladen, syns inte på bilden eftersom jag satte upp håret väldigt slarvigt i en klämma under provningen =) Usch, mitt hår ser hemskt ut där också, var mitt i proceduren med att ta tillbaka mitt ljusa hår eftersom jag varit mahognyfärgad de senaste åren =) Nu är det en betydligt finare , mer kall sandblond färg och lite mörkare i botten =)
    Tack för alla tips, jättekul!!! =) 

Svar på tråden Förslag på Make Up och håruppsättning GÄRNA bilder! =)Up, gärna bilder =)