super stressad... mindre än en månad kvar.
Vi gifter oss den 26 e maj jag känner mig verkligen superstressad. Rent mentalt så vet jag att jag egentligen inte behöver vara det.. Igår skulle vi plocka fram papperna till hindersprövningen.. ska ju träffa prästen i veckan. O ve och fasa vi hittar inte dom .. men en trevlig kvinna på skattemyndigheten försäkrade mig att det bara var att åka ner på kontoret och be dom skriva ut nya papper.. puh..
Det mesta är egentligen under kontroll.. men ändå så känner jag att jag har massor saker kvar att göra.. vad gör ni för att lugna ner er själva..?? eller ni som redan har gift er.. vad gjprde ni. Mina vänner och min m2b undrar vad det är med mig.. varför jag stressar, jag försöker förklara men dom säger bara.. ja men ta det lugnt det ordnar sig..
Är jag onormal eller?? Är livrädd att jag ska få ett nervsammanbrott innan månaden är över..
Tänkte sätta mig ner med m2b och skriva en lista på vad som finns kvar att göra så vi har det på papper båda två.. vet ju att han vill göra allt han kan.. men jag har nog så stort kontrollbehov att jag har svårt att släppa..
dock så har jag tex gett floristen helt fria händer, dom som ska fixa tårtan har fått helt fria händer.. men små önskemål.. ja jag vet inte.. vad jag kan göra för att bli lugn.