Jag träffade min älskade sambo genom en blinddate i juli förra året. Jag hade fått höra att han skulle vara runt 40 år, men när jag såg honom första ggn, så blev min tanke att han såg väldigt ung ut för att vara 40 år!
När jag sen frågade honom så visade det sig att han var 27år (jag var 33år) och jag kände mig nästan gammal
Vi gick på bio och sen så gick vi ut och åt på en jättemysig krog, vi satt och pratade i flera timmar.
Vi började att sms:a redan när vi skildes åt och så har det fortsatt sen dess. Vi blev officiellt tillsammans den 14 sept och flyttade ihop den 16:e sept
Han har stått ut med mitt galna ex som har hotat mig till livet flera ggr och hindrat mig från att träffa min yngsta son. Men min älskade Thomas har fått mig att fortsätta orka igenom allt med hot, vårdnadstvist mm. Han har stöttat och älskat mig till 100%. Han har fått mig att växa som människa, fått mig att inse att jag också är värd att älskas för den jag är, jag behöver inte förändra mig själv för att vara honom till lags, jag kan vara mig själv.
Efter flera år av misslyckade förhållanden, våldtäkter och en taskig självkänsla där jag har sett ner på mig själv, har jag äntligen hittat min stora kärlek. Han är mitt allt, han finns där när jag behöver honom, han står ut med alla mina gråtattacker när jag inte orkar längre, han får mig att fortsätta orka leva.
Hade det inte varit för honom så hade jag inte suttit här idag. Och nu ska jag äntligen få gifta mig, nåt som jag har drömt om de senaste 10 åren och nu är det på väg att hända, den 24/8-2013 så blir jag äntligen fru Måste fortfarande nypa mig i armen för att inse att det är sant, jag planerar bröllop och eftersom ekonomin är som den är då jag är sjukskriven pga exet, så är jag så glad att jag får chansen att vinna en otroligt vacker ring som min älskade kan sätta på mitt finger inför våra familjer och vänner som är där för att dela våran lycka.
Oj det blev väldigt långt.... kan ju bara säga att jag har aldrig varit så lycklig som nu, jag lever äntligen!