Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!
Jag hoppade över att tävla i detta sist, då jag ju redan är gift. Men pga en propp i ringfingret så kan jag inte ha mina ringar och då hade det varit roligt att kunna få en ersättning som faktiskt har lite mening (och jag har ju sett att andra redan gifta tävlar, så varför skulle inte jag kunna då... Det är ju ändå ingen garanti att man vinner )
Den här bilden är ren lycka och kärlek för mig. Fotografen bad oss att skratta för att vi var lite stela. Jag avskyr att vara med på bild och stå framför kameran. Min underbara make sa något som var så typiskt honom (lite data-nördigt) och jag kunde inte hålla tillbaka ett gapflabb som fotografen då fångade
Resten av fotograferingen blev betydligt bättre och mer avslappnad...
Vårat första försök till bröllopsresa gick ju åt h-vete (ursäkta uttrycket men ni som läst min berättelse vet ju vad jag menar).
Så det här är en bild från version 2 av bröllopsresan. En vecka där vi kunde bara slappna av och njuta av varandra, god mat och en underbar utsikt från vår privata pool. Men det hade aldrig blivit någon andra resa om det inte var för att vi fick en bra vinst efter mammas dödsbo. Så den här resan ser vi som en sista gåva från henne...
Vår älskade lilla vovve...
Han har "ärligt stulit" mattes sida av sängen och tycker att det är min tur att sova i fotänden.
Det är kärlek det