• Forumvärd

Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!

Du har nu chansen att vinna en fin vigselring från Hedbergs Guld och Silver!

Det enda du behöver göra är att ladda upp en bild i tråden!
    Bilden ska passa in i temat kärlek.
    Det kan vara i princip vad som helst bara bilden visar något som representerar kärlek för dig.
    Du får ladda upp så många bilder som du vill.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Skriv en kort motivering till din bild och varför just du borde vinna den vackra ringen.

Tävlingen pågår t.om 16/5   och vinnaren presenteras den 17/3

Lycka till!Solig

Här kan du läsa mer om ringen:
    www.hedbergsguld.se/vigselring-fub017-p-4060....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-17 10:02
    Observera!

Vinnaren presenteras den 21/5. Tryckfelsnisse smög sig in i den tidigare texten
  • Svar på tråden Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!
  • Forumvärd

Den här tråden är en sådan där "bli glad i hjärtat" tråd.
    Tack för alla fina bilder Solig

• Pluppe

Det här är mitt bidrag :)

Den blivande pappans kärleksfulla händer på den blivande mammans mage! Ut kom vår sockerkringla som nu är 13 månader och som i augusti i år ska få agera brudnäbb! Hårdrock på det som min blivande man skulle säga :)
  • Amor in aeternum

Mina hundar är kärlek! Motivering: Om jag är glad, är de glada, om jag är ledsen så torkar de mina tårar genom att bli tokiga, de har räddat mig ifrån att bli rånad och förutom min sambo så är de mitt allt.

En mycket dryg men go liten dam det här!
  • Amor in aeternum

Att kunna resa till London och träffa min syster är guld värt för mig.
    Vi står så nära det någonsin går, hon är min bästa vän och ve berättar allt för varandra.

Vi står varandra så nära om jag hade vunnit ringen så hade en tung post
    försvunnit för oss och då hade jag kunnat åka till London och träffat henne nu istället
    för att behöva vänta tills hon kommer hit i september!
  • Johannalun

Känslan när man för första gången får komma hem med sitt livs största mirakel = obeskrivlig kärlek!

Jag hoppas på att få vinna ringen då de är precis en sådan ring jag vill ha, och då skulle vi ha råd till en riing till min m2b också, som gärna vill förnya sin förlovningsring.

• Johannalun

Varför lyckas jag inte få med bilden?

• Jeanette853

Min sambos kärleksförklaring till mig då vi blev ett par för snart 3½ år sedan. Vi har varsin halva av hjärtat, formad som en pusselbit, och utan varandra så känner vi oss halv....Tillsammans blir hjärtat helt.

Nu ska vi äntligen gifta oss.... <3 Och att få vinna en ring och kunna lägga lite mer pengar på våra gäster i stället vore fantastiskt.

• UngBrud2012

Kärlek och förväntan i väntan på lillebror
  • UngBrud2012

Allra första mötet med lillebror
Svar på tråden Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!