• anicay

Twistad vigselring

Jag söker en twistad vigselring, jag vill ha en ring med ett band som är diamanter och ett som är guld (jag vill ha vitt men det är ju vilket som) sen ska dom korsas över varandra. Svårt att förklara men jag har en bild i mitt huvud hur jag vill att ringen ska se ut men har väldigt svårt att hitta den.

Har hittat en bild på en ring som närmar sig min drömring men den är i väääldigt dålig kvalité... Nu underar jag om det är någon här som kanske har en sådan ring eller har sett en sådan någonstans? Skulle vara jätte glad om ni kunde lägga upp bilder i så fall och hänvisa till återförsäljare! :)
    Tacksam för all hjälp jag kan få!

• Svar på tråden Twistad vigselring
  • anicay

Tack! Har ännu inte hittat den klockrena bland bilderna dock.. Åååå vad svårt det är att välja i ring-djungeln! Man ska ju ha den hela livet så ska den passa ihop med förlovningsringen med...

• anicay

Jaa den var jättefin! Vet inte om det var lite för mycket diamater för min smak bara, men kanske inte, att vara gift får ju ändå spegla lite lyx! ;) Synd bara att det bara var 9karat guld.. eller mäter dom på nåt annat sätt i usa?

Svar på tråden Twistad vigselring