Inlägg från: Mariem |Visa alla inlägg
  • Mariem

Resetråden!

Var till Västindien två veckor över jul. Ön Antigua. Vi ville ha en bungalow alldeles vid stranden, utan en massa turister och barn. God mat och vackra solnedgångar. Och bra dykning. Allt detta fick vi på cocobay resort. Jag tog dykcert och min m2b friade på julafton 17 meter under ytan med ringar och allt! Jag anade ingenting! :) En helt fantastisk resa, dock lite dyr. 64.000 fick vi ge gör två veckor med all inclusive. Vi bokade genom african caribbean travels. 2 juni gifter vi oss och direkt efter bröllopet åker vi iväg en vecka, antingen segling i Sthlms skärgård eller en sista minuten till Medelhavet beroende på vädret i Sverige. I november åker vi på vår riktiga bröllopsresa tre veckor till Mauritius. Då ska vi bo första veckan på det fem stjärniga hotellet Lux bella mare som ligger på östkusten, sen på ett fyrstjärnigt som heter Ill Meridien på västkusten, så man får se solnedgångar i havet! Vi fick tips om Mauritis av ett par som vi träffade i Västindien, dom hade varit över hela världen och tyckte att Mauritius var det perfekta stället att åka till på smekmånad. Mauritius resan har vi bokat själva, hotell genom agoda och flyg genom flygresor.se.

Svar på tråden Resetråden!