Gravid, hjälp hur går det nu?
Har ganska nyligen fått reda på att jag är gravid! Och sista juni står bröllopet. Detta var inte alls planerat och jag har förstått att jag är i ca v 8. Alltså kommer jag vara kring v 15 när vigseln är. Naturligtvis är jag glad, men jag funderar så kring bröllopet. Kommer jag att kunna ha klänningen? (tight modell). Kommer jag att kunna ha vigselringen på mig eller har jag redan svullnat upp? Kommer jag att må okej när jag gifter mig? Idag mår jag så illa så att jag inte kom ur sängen fören precis nu vid lunch. Mat går överhuvudtaget inte ner just nu. Vissa kanske tycker att detta är petitesser i sammanhangen, det är ju ett barn jag väntar och visst, men vi har lagt ner stora summor av våra sparpengar på detta bröllopet och nu undrar jag hur jag ska tänka om? Kommer det funka ändå eller behöver jag snabbt börja tänka i andra banor? Detta är som ni såklart förstår första barnet och iom att det är så tidigt vill jag inte berätta för mina vänner än. Samtidigt varnar sambon för att det planeras möhippa och dessa vänner kanske borde informeras trotsallt....... någon med lite erfarenhet att dela?
//Orolig gravid