• Anonym

Gravid, hjälp hur går det nu?

Jättebra tips från de ovan.
    Men ännu en tanke från mig angående möhippan.. Det kan vara bra att informera någon inte bara med tanke på alkoholen utan även med tanke på eventuella aktiviteter..
    Med min syster så red vi på islandshästar och med min vännina åkte vi till Liseberg. Inte jättebra aktiviteter för en som är gravid.. ;)

• Anonym

Jag är i precis samma sits!
    Precis fått reda på att jag är gravid, och är förmodligen redan i v 11. På vårt bröllop kommer jag var i ca v 20...
    Kommer jag kunna ha klänningen? Detta är vårt första barn och jag vet inte alls hur det kommer bli. Klänningen är ganska tajt över magen så jag vet inte om jag kommer ha liten bebismage då så det ser knasigt ut i en sådan klänning eller om jag måste köpa ny.. Måste jag köpa ny har jag ju lite panik.. varken tid eller budget tillåter detta!
    Jag/Vi är så himla glada för denna lilla knort i magen men samtidigt ställer det ju till det lite för bröllopet, hur ska vi tänka kring detta egentligen?

Så jag har egentligen inga erfarenheter att dela med mig av, mer än att jag förstår hur du tänker och känner!

Grattis till bebben! Och med resten tror jag det ordnar sig! Skrattande

• Anonym

Stort grattis!

Var inte orolig allting kommer att ordna sig! Du ska se att du på vägen till altaret kommer hitta genvägar som gör att allting blir precis som ni tänkt er!
    Och tänk så fantastiskt att ni i framtiden kan titta på era bröllopsfoton och veta att ert första barn låg där i magen och mös lite extra när mamma och pappa blev man och fru!

Jag älskar att titta på mina föräldrar bröllopsfoto och veta att jag är "med" på bilden, brukade även reta min lillebror för det när vi var små hihi! =)

Mamma och pappa brukar säga att deras bröllop kändes lite extra speciellt när dom visste att dom skulle bli föräldrar!

Bebisar kommer precis när dom ska tror jag och jag tror utan tvekan att möhippan kommer bli grym och du kommer vara en slående vacker brud på er dag!

Lycka till!

Svar på tråden Gravid, hjälp hur går det nu?