Inlägg från: sollan |Visa alla inlägg
  • sollan

Tråden för oss som ska vara tärnor!!!

Jag stod brud för 3 veckor sedan och svågern blev så sugen på eget bröllop så han veckan efter friade till min syster så nu ska jag vara hennes tärna nästa år,troligtvis i Maj men de har inte bestämt datum ännu...spännande.

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • sollan

Idag är det 1 år kvar tills jag ska stå tärna...haha ;)

Känns länge dit men vet av egen erfarenhet att 1 år går fort då jag själv för 1 år sedan längtade till denna våren och ja nu är jag redan Fru :)

• sollan

Har ni andra några planer på något speciellt ni skall göra på bröllopsdagen?

Lekar?

Tal?

Dikt?

Möhippan? Ska ni fixa det och vad tänker ni i såfall ordna?

• sollan

Hejsan.

På måndag 1 Oktober skall jag och den andra tärnan äntligen iväg med bruden för bröllopsklänningsprovande. Ska bli så roligt.Hoppas hon hittar klänningen med stort K

Sen så har bruden frågat ifall jag vill hjälpa dem med festprogrammet och vigselprogrammet och det gör jag gärna.Tyckte det vart kul att fixa ihopa vårat eget. Så nu letar jag efter passande roligheter att ta med i deras program.

Har börjat fundera lite smått ang möhippan ochså, verkligen inte enkelt då jag vet att ekonomin hos flera gäster inte är den bästa så måste komma på något som är så billigt som möjligt men även som passar till en möhippa tidig vår. Får fundera så öronen ryker...hehe

Hur går planeringen för er andra tärnor?

Svar på tråden Tråden för oss som ska vara tärnor!!!