Inlägg från: Tilda93 |Visa alla inlägg
  • Tilda93

Pormaskar, finnar.. ska snart gifta mig...

ZINKSALVA! , jag har STORA problem med min hy, får STORA finnar(bölder). och har testat flera olika salvor och tabletter och inget funkar. Tills jag fick tipset av min blivandes farmor att ha Zinkpasta, det funkade men sen kom hans faster och sa att zinksalva är MYCKET bättre! , och jag lovar dig det funkar, har handvänt krämen typ 3-4 ggr och nu är problemen nästan väck!

Testa ZINKSALVA (köpes på apoteket)

• Tilda93
    Anonym (masken) skrev 2012-08-29 08:29:43 följande:

I måndags fick vi ett fint plus på stickan, om allt går bra så blir vi föräldrar nästa år.

Min hy är fortfarande hemsk, sen senaste ägglossning har min finnar blivit fler och de har ändrat sig. I stället för att komma, mogna, försvinna så kommer de, mognar och är sen kvar i form av en knöl.

Antar att det är hormnoner, har också blivit väldigt torr i hyn. Så jag vet inte hur det blir med sminket, hade tänkt sminka mig själv men hur sminkar man en torr hy?

Försöker tänka posivit men ändå skämms jag. Ser inte fram emot bröllopet, känns som om alla kommer granska mig och min enormt kassa hy. Känner mig jätteledsen.

Någon som vill ge lite pepp inför bröllop i helgen? Hur ska jag kunna njuta av vår dag när jag ser hemsk ut??

Jag har precis samma problem. har testat en massa olika reseptbelagda salvor och tabletter och inget har funkat tills jag testade ZINKSALVA. köp en tup på apoteket ( finns inte på alla apotek!) jag köpte en som är till för barn för 30 kr!
  • Tilda93
    Anonym (Mirakel) skrev 2012-08-29 17:19:42 följande:
    Hej tjejer, önskar jag hade sett den här tråden tidigare...

Nu kommer jag låta som någon form av återförsäljare, men det är jag INTE. Måste tipsa om den här produkten:
    www.shopping4net.se/Haelsokost/Vitaminer/B-vi...
    Jag har haft problem med akne så länge jag kan minnas, det började när jag var tretton år,och sedan dess har det hängt med (är närmare trettio nu)
    MEN, efter att jag började med dessa har finnarna försvunnit. Alltså helt. Jag får en till tre finnar precis innan jag ska ha mens, annars har min hud blivit som en babyrumpa. Jag har läst att det kan dröja upp till tre månader att få resultat, men för mig gjorde det skillnad redan efter tre veckor.
    Har även fått starkare naglar på köpet.
    Så jag tjatar på folk hela tiden, att köp! Jag använder inga andra krämer eller ansiktstvätter, och jag sminkar mig med foundation varje dag.

Hur länge ska man äta dem?

Måste man sluta med dem när man blir gravid?

Finns det några dåliga biverkningar också?

Tacksam för svar :)

• Tilda93
    Anonym (Mirakel) skrev 2012-08-30 07:33:21 följande:
    Jag vet inte hur länge, jag vågar inte sluta med dem, för jag vill inte att finnarna ska komma tillbaka.
    Har iaf inte märkt några som helst biverkningar!
    Och jag tror inte att man måste sluta när man är gravid, det är ju bara vitamin B5.
    Okey, det är ju lättare och veta hur länge man begöver äta dem:)
Svar på tråden Pormaskar, finnar.. ska snart gifta mig...