• Forumvärd

Betygsätt brudbuketten

Vad tycker du om den här brudbuketten?
    Är detta något du själv skulle välja?
    Sätt ditt betyg där 1 är underkänd inget du skulle välja och 5 är "jättefin det vill jag ha"

Skriv gärna ett par rader i tråden kring hur du resonerar.
    Vad är det som gör buketten attraktiv respektive oattraktiv?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Betygsätt brudbuketten
  • sossej

detta är inte en bukett för mig, jag gillar inte de långa själkarna och de passar heller inte min korta kompakta kroppsform. jag vill ha fler blommor, mera färg och rundare form Glad

• aniara

För stram och för smal bukett. Jag vill ha mer liv, mer spret, mer oordning. Och färg!

• Chicita

Jag hade ju en liknande sån här bukett så självklart säger jag att den är fin Tungan ute
    Min var ju lite "längre" då eftersom den skulle bäras över armen. Och lite "busigare" med trollhassel och gräs.

• Elila

Jag valde nr 1.
    Jag tycker Kallor påminner för mycket om begravning + att jag tycker denna typ av buketter är stela... Jag vill ha färg, bus och doftande :)

• sofiasmamma

Den är fin men inte alls min stil. Jag gav den en trea.

Jag ska ha en "vild" midsommarbukett med pioner, blåklint och prästkragar från min egen trädgård.

• Fjällen2010

Fint men på tok för enkelt för mig.

• J8783

Jätte fin Älskar kallor, och Chicitas bukett var väl mer finare än den på bild. Men smaken är ju olika. Skulle haft en sån som Chicita om jag haft brudklänning. Men en god vän hade så vill inte "härmas" :-P

• Forumvärd

Jag satte en 4:a på den här. Jag gillar den för att den är enkel och för att den ser ut att passa bra till brudens övriga klädsel Solig

Min egen brudbukett bestod av fresia, murgröna och blå Hortensia

• mjeanettek

Gav den 5 :) älskar det enkla :) jag måste tuvärr ha de konstgjorda, men denna var fin :)

Svar på tråden Betygsätt brudbuketten