Inlägg från: Jezzybell |Visa alla inlägg
  • Jezzybell

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Hej alla! Jag hoppas att det är ok att jag smyger in i denna tråd. Vi ska gifta oss den 15/9 (ja, i år) bestämde vi för några dagar sedan. Jag fyller 30 den 14/9 och vi tänkte att varför inte gifta oss när vi ändå har fest liksom Skrattande. Så ja det blir ett litet bröllop med de närmaste och festen blir en kombinerad 30 års fest och bröllopsfest. Men vi får sjutton inte tag på en lokal som uppfyller kriterierna; ledig, billig, man kan ta med egen mat och dryck.

• Jezzybell

jakother: Tack detsamma! Flört

MariaMagdalena: Tack. Jakten på lokal pågår men det ser inte så lovande ut just nu. Men i värsta fall får vi väl vara här hemma men det kommer att bli lite trångt isf..

• Jezzybell
    Smulan skrev 2012-08-19 20:39:11 följande:
    Skönt att höra!
    MariaMagdalena skrev 2012-08-17 20:46:03 följande:

Dom menade på att det var det enda sättet att få tag i svenskt kaffe till deras svenska kyrkcafé, men en annan kan väl tycka att så svårt kan det väl knappast vara att få det skickat ;) Sen ville dom ha pengarna kontant vid vigseln, de kan jag oxå tycka är konstigt att dom vill ha så mycket pengar i kontanter.

OK???? Hmmm känns inte som riktigt hela sanningen där.
    Jezzybell skrev 2012-08-18 00:09:15 följande:
    Hej alla! Jag hoppas att det är ok att jag smyger in i denna tråd. Vi ska gifta oss den 15/9 (ja, i år) bestämde vi för några dagar sedan. Jag fyller 30 den 14/9 och vi tänkte att varför inte gifta oss när vi ändå har fest liksom Skrattande. Så ja det blir ett litet bröllop med de närmaste och festen blir en kombinerad 30 års fest och bröllopsfest. Men vi får sjutton inte tag på en lokal som uppfyller kriterierna; ledig, billig, man kan ta med egen mat och dryck.
    Hej Vad roligt att du tittade in =). Stort grattis får man säga då=). 14/9 ha ha då fyller min man 32 år .
    Har du kollat bygdegårdar och församlingshem? Vi hade vår fest i en kyrkstuga=) Gick kanon bra!
    Tack! Jo har kollat bygdegårdar och församlingshem men allt var redan bokat. Som sagt vi har ju bara en månad på oss att planera så det är lite sent ute. Men nu har vi antagligen fått tag på en lokal mitt i stan helt gratis! Är så lycklig! Ska titta på denna senare i veckan. Den har en uteterass ovanpå en affär mitt i centrum så är det fint väder kan vi vara ute Skrattande.
  • Jezzybell
    tracit skrev 2012-08-29 12:20:29 följande:
    Skönt att det känns bättre!

Hörrni tjejer, jag har nästan (observera nästan bestämt mig för klänning. Vad tycker ni om den här?

Helt underbart vacker klänning!
  • Jezzybell
    majjja skrev 2012-09-02 10:49:13 följande:
    vad tror ni om dessa? tänkte ha vanlinga hudfärgade strumpbyxor men tänkte att man kanske skulle ha ett par sånahär knästrumpor på nåt av bröllopsfotona. Tyckte de var rätt söta. 
    www.etsy.com/listing/48385666/lxl-sexy-funny-... 
    Jag älskar dem kan jag ju säga! Började genast titta på de olika som fanns och ska nog beställa till mig själv Skrattande
Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?