Inlägg från: Elin86 |Visa alla inlägg
  • Elin86

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Vi sak ha överraskningsbröllop :)

Ska bjuda på "släktmiddag" ;) Sen smitter vi iväg och fixar till oss och så kommer vigselförättaren :) Ska bli så kuuuuuuuul :)

Ska ha en fin bröllopsklänning  och sambon en ny kostym. Barnen köper jag finkläder på HM tror jag för tycker de har fina, de ska ha chinos, skjorta och fluga :). Sen har jag köpt hårgrejer och smink ska göra det själv och med hjälp av en vän. En fin bukett ska jag ha med. Smörgåstårta och bröllopstårta :) Vi har bröllopet hemma :)

• Elin86
    Smulan skrev 2012-09-05 16:19:36 följande:
    Oj oj oj nu händer det mycket här i mitt liv att jag inte hinner sitta och läsa allt ni skriver lika ofta som förut. Nu har jag äntligen börjat min Förskolelärarutbildning på högskolan. Välkomstdagen var i måndags och jag var dunder förkyld och hade på gränsen feber. Igår var vi lediga och då fick jag chansen att kurera mig så idag har det gått bättre men nu är jag bra trött i huvudet efter en dag med mer info samt föreläsning. Skallebank kan man säga... =/.
    Imorgon har vi hemma studier så då kan jag fortsätta kurera mig så att jag orkar på fredag. Skönt!
    Älskar att läsa om era planer (det är ju det enda jag har kvar nu när mitt är över ;P). Man blir så lycklig av att höra andras lycka när man är otroligt lycklig själv.Ja vamt välkommen till tråden=) Låter som ett roligt bröllop ni har planerat=). Frågar som majjja vad ska du ha för klänning?
    www.jenjenhouse.com/se/Empire-Axelbandsloes-Court-slaep-Chiffon--Charmeuse-Broellopsklaenningar-Med-Rufsar--Paerlbrodering-002000563-g563

Tack tack :) Min brudklänning liknar denna ovan :)
  • Elin86
    majjja skrev 2012-09-04 22:30:59 följande:
    välkommen till tråden. Låter som ett jättemysigt bröllop. har du hittat för klänning? 
    Tack för välkomnadet förresten :)
  • Elin86
    Lyckorus skrev 2012-09-06 10:57:21 följande:
    Hej alla!
    Jaa, vid det här laget skulle jag varit gift nu. Vi hade tänkt gifta oss igår, men så blev det alltså inte. Anledningen är den att min förkylning ville inte släppa helt och i tisdags tog vi beslutet att försöka skjuta på bröllopsdagen till nästa vecka istället. Det kändes ju inte så kul, men det skulle inte kännas bra att förknippa sin bröllopsdag med en snorig näsa och kraxig röst heller.. Jag vill kunna njuta till 100% på våran dag, känna hur god maten är, kunna svara ett klart och tydligt JA, ha energi att göra allt vi tänkt. Ne, i det stora hela känns det som rätt beslut.

Och vi hade tur! Stället som vi ska bo på över natten hade "vårt" rum ledigt även nästa vecka och de var väldigt förståeende. Så vi kommer bo som vi tänkt. :) Rådhuset blev inte jätteglada åt att vi ville skjuta upp vigseln, och försökte få oss att komma ändå. Men jag stod så klart på mig att jag inte tänker vara sjuk på min bröllopsdag. Så vips fick jag ett mail om att de bokat in en vigselförrättare på nytt önskat datum på förmiddagen till oss. Tjohoo! :)
    Skönt att det ordnade sig :)
Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?