Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
..jag är liksom den perfekta toastmadamen, eller wedding plannern, för jag gillar verkligen att pyssla och fixa och greja. Men när det kommer till mitt eget bröllop så vill jag ha något helt annat.
..jag är liksom den perfekta toastmadamen, eller wedding plannern, för jag gillar verkligen att pyssla och fixa och greja. Men när det kommer till mitt eget bröllop så vill jag ha något helt annat.
skakar lite liv i tråden :) hur går det för er med planerandet?
här händer väl inget just inför bröllopet. Vi har dock frågat båda våra vittnen om de ville vara just vittnen, vilket gick bra. Väntar på klänningen som ska komma om några veckor, om de håller tiden :)
idag fyllde jag år så jag har uppvaktats med blommor och middag bland annat. himla mysigt :)
tycker tiden segar sig fram tills att det änligen blir vår tur att gifta sig, kansek skulle man ha tagit ett tidigare datum, haha
mariamagdalena: samma här, ena dottern fyller 5 år , så det har mest tagit upp alla tankar. Fick dock mail från landy att de skulle skicka bilder på klänningen snart.. spännande :)
och så har jag bokat frisör o makeup på ett ställe som ligger 20 meter från vår port. nära och bra :)
de tar timpenning och kostade 800 kr i timmen (provuppsättning ingår) och smink tar de 450 för. med tanke på att jag har page och inte tänkt ha löshår så torde det ju inte ta mer än en timme att fixa håret. Det ska bara vara fint men itne så avancerat.
mariamagdalena: vilken underbar klänning du hittat. Minns inte längre vilken du pratade om först.
smulan: oj då vilken otur du har. Men vad kul att du börjat plugga. Vad är det du läser?
förkylningarna avlöser varandra här. Snorigt värre. väntar nu på att få bilderna från Landy på klänningen också, de lovade skicka dem denna vecka.. så de kommer väl antagligen på söndag, haha... men vi får väl se
Nu kom en bild på klänningen från Landy, dock inte med spetsboleron på, men iallafall. Tycker det ser bra ut :)