Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
Roligt att pröva bröllopsklänningar....det gjorde ju aldrig jag....hmmm får gå in och göra det nån gång bara för skoj skull
Superfint! Kommer du eller din m2b ha något annat som går i samma färg? Jag funderar själv på att byta ut snörningen i min klänning till samma färg som sambon ska ha på väst och kravatt
Och på tal om blivande mannens klädsel... Vad ska era män ha? Min säger att han nästan känner sig löjlig över att klä upp sig så mkt då vi inte kommer ha några gäster och sen ska hoppa in i bilen och köra nästan 15 mil till flygplatsen, men man vill ju vara tjusig på bilderna ju Dessutom är det ju oftast som kallast i januari så det kan nog värma honom gott
Väntar hem 3 kappor/jackor som jag ska prova oxå... En vit kort (fusk)pälskacka, en lång mörk (fusk)pälskappa och en halvlång vit ullkappa, hoppas att NÅN passar iaf
I morgon smäller det! (kl.10.00, och kl.17.30 lyfter flyget till Turkiet)
Det känns helt toppen, och allt har gått enligt planerna och är förberett. Kläderna är framhänngda, ringen ligger i handväskan, naglarna fixade, resväskorna nästan färdigpackade. Jag sitter nu med nylackade tånaglar och hårfärg i håret. och ja, nu börjar det pirra rejält i magen.
Hur skall man kunna somna i kväll då? =D
när du har nålat upp den är det så du ska ha bara ett litet v upp eller? Tror jag tycker om den nedsläppt bäst men den när underkolen syns är också fin....hmmm svårt det där. Men om du skulle ta bort blomman är nog uppnålningen finast tror jag.
Hmmm med höga klackar.....då tror jag mer på den som inte är uppnålad. Som sagt svårt men jag tror det...har sugit lite på karamellen nu he he.....åt vilket håll lutar du själv mest åt?