Inlägg från: Smulan |Visa alla inlägg
  • Smulan

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

ja det tycker jag att du ska göra då ser du bättre hur det ser ut=). Svart snöre i bak blir perfekt.

Hmm champangne.....jag gillar bättre vitt mousserande så jag är tyvärr inte så bra på det där. Men vilken bra idé, det hade jag gjort. Vi köpte en flaska vitt mousserande att skåla i när vi kom hem efter resturangen.

• Smulan
    jakother skrev 2012-08-26 21:49:06 följande:
    God kväll flickor här kommer fru Fjellström! =)

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
    Åh grattis till er tänkte allt på er i helgen då jag var hos svärmor (hon har ganska dålig internet uppkoppling så jag kunde inte skriva nåt). Ni är såååå fina! Din bukett var ju helt underbar! Ni ser ut att haft bra väder också stämmer det?
    Ska sätta mig och läsa din blogg här nu. STOOOOOORT GRATTIS! Gick allt som planerat?
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
  • Smulan
    MariaMagdalena skrev 2012-08-26 13:17:40 följande:
    Idag är det förresten precis 5 månader innan vi blir herr och fru
    Gött=) det närmar sig!
  • Smulan
    jakother skrev 2012-08-26 21:49:06 följande:
    God kväll flickor här kommer fru Fjellström! =)
    Vad tog du för färg på snörningen sen? Blev så nyfiken nu hihi. Jag väntar på spänning på att få höra om er dag!
  • Smulan
    MariaMagdalena skrev 2012-08-27 08:31:50 följande:

Grattis!! Åååh va fina ni var =) =)

Men du, vad är det där vita på marken, inte är det väl snö??!

Nej det är forsen som är i bakgrunden=) den reflekterar bara ;)
    Ja sakta men säkert men tro mig det kommer gå fort snart ;)
  • Smulan

Vad tycker ni blev det bra? Ringen kom idag, dock är den på tok för stor så jag får ha den på ett "tjock" finger istället men jag beställde en mindre nu så får vi se om det blir bättre=). Jag tycker de passar ihop i alla fall.

• Smulan

var bara tvungen att lägga upp en bild till....men visst blev det bra? Jag är i alla fall väldigt kär i den! och i dem i kombo! Den gör ju min vigselring ännu finare!

• Smulan
    MariaMagdalena skrev 2012-08-27 15:15:40 följande:
    Superfint!!
    Ja visst blev det=)? Synd att den var två storlekar för stor bara...men  jag beställde ju en nr 6 nu istället så får vi se om en vecka om den passar. De var ju verkligen tok snabba med att leverera, bra säljare!
  • Smulan
    majjja skrev 2012-08-27 15:21:40 följande:
    vad fint det blev! de ser ju ut att vara som gjorda för varandra :) typiskt att det ska vara fel storlek.
    Ja visst ser de ut som att de skapta för varandra=)? Tur man har er här på BT så att man kan få såna här bra tips ;) Tack MariaMagdalena!
    Ja lite typiskt att den skulle vara så stor....tänkte ju mig inte för när jag beställde....tog samma storlek som vigselringen men den är ju så mycket bredare och tjockare så det klart den behöver vara större...den nya är ju jätte smal och tunn. Men men nu är den nya beställd så jag får väl "stå ut" med två fina ringar
  • Smulan
    majjja skrev 2012-08-27 15:22:46 följande:
    den bredare av dem, är den rätt i storlek? på bilden ser det ut som att de är lika stora nämligen, men det kanske bara är bilden som visar "fel" 
    Den bredare är lite lite stor (plus att jag är super kall om fingarna just nu, vilket gör att mina fingar krymper rejält till och med så att man ser det) Sen är den väldigt tjock så den ser ut att vara lite för stor för att jag inte kan klämma ihop fingrarna ordentligt
Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?