Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
Va just på en möhippa till en kompis(min sambos brors tjej) dom ska gifta sig den 14 juli.. Det var supermysigt men samtidigt tycker jag att det är ganska skönt att jag slipper detta ! :)
Det roliga i kråksången är att hon misstänker att vi ska gifta oss när vi har kalaset som vi bjudit på (när vi ska gifta oss) och då sa hon så här när hon skulle börja första akitivteten: "Ni vet att ni kommer få igen när ni ska gifta er sen och Ni som ska gifta er i hemlighet ni får igen efteråt".. haha jag kände mig rätt träffad man kan meddela! Men om mina vänner bestämmer sig för att göra något sen så fine, jag förväntar mig inget och jag gifter mig inte för möhippan! :)
Jag tror iaf att hon fick en bra dag/kväll och nu natt(jag var tvungen åka hem tidigare!) Hon fick spela in en låt i riktig studio, vara modell och leka , dricka och nu ska dom ut på krogen! :)
Dom har svensexan idag också för brudgummen och då är sambon där, vår barnvakt skulle upp och jobba kl sju imorgon så då bestämde vi att jag skulle åka hem på kvällen :) Det är ju ändå hans bror.. Så vid 21 komme barnvakten och hämta mig och hjälpte mig med barnen så nu sover alla.. :)