Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
smulan :) så kul! men det såg ju suprfint ut på era bilder också, tyckte ni lyckades jättebra med allt
smulan :) så kul! men det såg ju suprfint ut på era bilder också, tyckte ni lyckades jättebra med allt
fick för mig idag att jag ju inte vet alls om jag passar i den klänningsmodell som jag tänkt mig så idag på lunchen var jag iväg till närmsta brudklänningsaffär och testade liknande modeller. rätt kul faktikst, och det var över förväntan. Tror den här modellen blir riktigt bra. Dessutom så testade jag lite olika slöjor, vilket var jättebra, annars ha man ju ingen större aning om vad det är man vill ha. Även om jag nog är lite ful o inte köper något där, då de var så vansinnigt dyra.
testade bland annat denna (har bh-band som syns) , som också var väldigt fin, men sjukt lång! jag är 164 cm och när man kollar på tillverkarens bilder så är ju klänningen typ vadlång. Har inte dragit igen den i ryggen så sen sitter lite si sådär på. Nu är inte deta alls den bästa bilden men tror det jag ska köpa från kina blir toppen verkligen, och sen så var det ju faktiskt sjukt roligt att få prova lite klänningar.
I morgon smäller det! (kl.10.00, och kl.17.30 lyfter flyget till Turkiet)
Det känns helt toppen, och allt har gått enligt planerna och är förberett. Kläderna är framhänngda, ringen ligger i handväskan, naglarna fixade, resväskorna nästan färdigpackade. Jag sitter nu med nylackade tånaglar och hårfärg i håret. och ja, nu börjar det pirra rejält i magen.
Hur skall man kunna somna i kväll då? =D
jag är rätt kass på champagnesorter. Har typ köpt Moet som har en fin rosa flaska, haha